چراغ سبز کشورهای غربی به کی‌یف/اوکراین به خاک روسیه حمله می‌کند؟

کدخبر: ۶۴۴۱۹۷
اقتصادنیوز: چندین کشور غربی با حملات اوکراین به خاک فدراسیون روسیه موافقت کرده‌اند.
چراغ سبز کشورهای غربی به کی‌یف/اوکراین به خاک روسیه حمله می‌کند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، باوجود ادعاهای پیشین کشورهای غربی مبنی بر عدم استفاده اوکراین از تسلیحات آنها برای حمله به خاک روسیه، اکنون گفته می‌شود که غربی‌ها اجازه این کار را داده‌اند.

خبر مرتبط
وزیر دفاع روسیه دستور جدید درخصوص جنگ اوکراین صادر کرد

اقتصادنیوز: وزیر دفاع روسیه امروز در واکنش به کمک ۶۱ میلیارد دلاری آمریکا به کی‌یف با صدور دستوری مبنی بر افزایش تولید اسلحه تاکید کرد که تحویل تسلیحات برای جنگ اوکراین باید تسریع شود.

«بیبا براژه» وزیر خارجه لتونی بامداد پنجشنبه گفت که چندین کشور غربی با حملات اوکراین به خاک فدراسیون روسیه با استفاده از تسلیحات دوربرد موافقت کرده‌اند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، براژه اظهار داشت: «در حال حاضر کشورهایی هستند که هم‌اکنون بدون چنین محدودیت‌هایی (برای حمله به خاک فدراسیون روسیه) تسلیحات دوربرد را به اوکراین ارائه کرده‌اند».

خبر مرتبط
مخالفت معترضان لهستانی به دخالت ورشو در درگیری‌های اوکراین

اقتصادنیوز: معترضان لهستانی امروز در اعتراض به دخالت ورشو در درگیری‌های اوکراین با برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیزی فریاد می‌زدند: این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید.

او در یک مصاحبه اینترنتی توضیح داد: «البته همه چیز به صورت علنی اعلام نمی‌شود، حتی بهتر است تا زمان مشخصی آن را علنی نگوییم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

      اقتصادنیوز: در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

    کارگزاری مفید