آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های فنلاند

کدخبر: ۶۴۸۰۰۱
رسانه‌ها از آتش‌سوزی‌های گسترده در غرب ایلماجوکی و مرکز کوروئو در فنلاند خبر داده‌اند.
آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های فنلاند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بر اساس گزارش‌ها، آتش سوزی‌های گسترده در غرب ایلماجوکی و مرکز کوروئو گزارش شده است. در ایلماجوکی، آتش‌سوزی جنگلی که در منطقه تولید زغال سنگ شروع شد، به جنگل‌های مجاور سرایت کرد. در حالی که آتش سوزی در منطقه پیت عمدتاً به جز چند نقطه خاموش شده است، تلاش‌ها برای مهار آتش سوزی جنگل ادامه دارد.

این آتش سوزی مساحتی به وسعت ۹ تا ۱۰ هکتار را درگیر کرده است و علت آن مشخص نیست. اداره امداد و نجات استروبوتنیا جنوبی ۱۸ واحد را به محل حادثه اعزام کرده است. در کوروئو، مرکز فنلاند، آتش سوزی برای مدیریت جنگل در سه هکتار گسترش یافت. آتش مهار شده است و ۲۰ واحد از مرکز فنلاند، استروبوتنیا جنوبی و خدمات نجات پیرکانما در حال واکنش هستند.

آتش سوزی دیگری در Karstula، همچنین در مرکز فنلاند، تقریباً به یک هکتار گسترش یافت. احتمال می‌رود این آتش سوزی ناشی از انفجار لاستیک خودرو باشد. ۱۳ دستگاه به منطقه اعزام شده است.

هشدار آتش‌سوزی جنگل‌ها توسط مؤسسه هواشناسی فنلاند در بیشتر نقاط کشور اعلام شده است. هوای خشک و گرم که در طول هفته ادامه داشته است، مناطق وسیعی را به میزان قابل توجهی خشک کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی