آخرین وضعیت تعطیلی‌ها بعد از عزای عمومی به مناسبت شهادت رئیس جمهور

کدخبر: ۶۴۸۱۰۱
اقتصادنیوز : خزعلی گفت: در ابتدا در هیأت دولت مطرح شد که تعطیلاتی داشته باشیم، اما آقای مخبر تاکید کردند که به هیچ عنوان در دولت تعطیلی نخواهیم داشت.
آخرین وضعیت تعطیلی‌ها بعد از عزای عمومی به مناسبت شهادت رئیس جمهور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به طرح موضوع تعطیلی دولت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، تاکید کرد: با توجه به حادثه‌ای که اتفاق افتاده است، در ابتدا در هیأت دولت مطرح شد که تعطیلاتی داشته باشیم، اما آقای مخبر تاکید کردند که به هیچ عنوان در دولت تعطیلی نخواهیم داشت، لذا اعلام کردیم که برنامه‌ها با قدرت ادامه دارد و هیچ اموری تعطیل نخواهد شد.

تمامی برنامه‌های فرهنگی یک هفته لغو شدند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ از تعطیلی ۷ روزه تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور خبر داد.

 در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در سانحه سقود بالگرد،‌ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ اعلام کرد؛ تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور از امروز به مدت 7 روز تعطیل است.

سینماها و مجموعه‌های تئاتری کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

همچنین سینماهای سراسر کشور از امروز (دوشنبه-۳۱ اردیبهشت) تا اطلاع ثانوی تعطیل و نمایش تمامی فیلم‌ها متوقف و تئاترهای کمدی و غیرکمدی نیز تا اطلاع ثانوی به صحنه نمی‌روند.

بر اساس این گزارش مبلغ بلیت‌های کنسل شده به حساب کاربری افراد اضافه می‌شود.

لغو یک هفته‌ای تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور

همچنین در پی این حادثه، مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد از لغو تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور تا یک هفته خبر داد.

امیرحسین سمیعی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: هر گونه اعلام برنامه برای برگزاری اجراهای زنده حوزه موسیقی از سوی روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع‌رسانی می‌شود.

آخرین خبر از تعطیلی مدارس در عزای عمومی 

سخنگوی دولت اعلام کرد که عزای عمومی و موضوعات این‌چنینی خللی در برگزاری امتحانات دانش آموزان و آزمون‌ها ایجاد نخواهد کرد.

بهادری جهرمی گفت: تصمیم هیئت دولت تاکنون این بوده است که آزمون‌های امتحانات نهایی بدون خلل و توقفی برگزار شود؛ زیرا حضرت آیت الله رئیسی همواره در خصوص تعطیلی مدارس همواره تاکید ویژه‌ای داشتند و تاکید می‌کردند که فعالیت‌های مدارس بدون تعطیلی اجرایی شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: هیئت دولت هم تلاش خواهد کرد این نگاه آیت الله رئیسی حفظ شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی