وزارت خارجه روسیه بیانیه داد + جزئیات

کدخبر: ۵۳۳۶۸۲
اقتصادنیوز: وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای از اخراج کارمند سفارت مولداوی در این کشور خبر داد و 72 ساعت به وی مهلت داد تا خاک مسکو را ترک کند.
وزارت خارجه روسیه بیانیه داد + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه از اخراج یکی از کارکنان سفارت مولداوی از سوی این کشور خبر داد.

بیانیه تند انصارالله یمن در واکنش به سفر سفیر آمریکا به «حضرت‌موت»

اسپوتنیک گزارش داد، بر اساس بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است که این کارمند سفارت مولداوی عنصر نامطلوب اعلام شده و ۷۲ ساعت وقت دارد تا خاک مسکو را ترک کند.

وزارت خارجه روسیه ۹ آبان ماه از اخراج یکی از کارکنان سفارت خود در مولداوی از سوی این کشور خبر داده بود.

وزارت خارجه روسیه در این باره اعلام کرد که در پی اصابت ترکش موشک به خاک مولداوی، این کشور یکی از کارکنان سفارت روسیه در مولداوی را اخراج کرده است.

پیش از این «مایا ساندو» رئیس جمهور مولداوی با ادعای عبور موشک های پرتاب شده توسط روسیه به اوکراین از فراز آسمان مولداوی گفت: در صورت مداخله روسیه در حاکمیت و امنیت کشورمان تدابیر لازم دفاعی را اتخاذ می کنیم. رئیس جمهور مولداوی در این خصوص گفت: از لحظه آغاز این جنگ تدابیر لازم برای حفظ امنیت شهروندانمان اتخاذ شدند. در این زمینه از شرکای بین المللی درخواست حمایت کردیم. در خصوص گام های بعدی خود نیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی