روزنامه دولت: پلیس انگلیس با اپوزیسیون ایران همراهی می کند

کدخبر: ۵۵۵۶۹۰
رسانه دولت نوشت: از نگاه خوش بینانه بتوان هدف از حصارکشی مقابل سفارت ایران در انگلیس را دور کردن معترضان از این ساختمان معرفی کرد اما تاریخ سیاه دشمنان انقلاب نکته دیگری می‌گوید.
روزنامه دولت: پلیس انگلیس با اپوزیسیون ایران همراهی می کند

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت:

دولت انگلیس طی سه ماه گذشته، فضایی در حدود ۵۰ متر مربع را برای برگزاری تجمعات عوامل ضد انقلاب مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعبیه کرده است و با وجود فروکش کردن اغتشاشات همچنان نرده‌های اختصاص داده به اپوزیسیون را جمع آوری نکرده است.

شاید از نگاه خوش بینانه بتوان هدف از حصارکشی مقابل سفارت را دور کردن معترضان از این ساختمان معرفی کرد اما تاریخ سیاه دشمنان انقلاب نکته دیگری می‌گوید.

با وجود این حصارکشی اپوزیسیون ضدایرانی مقیم لندن از دست پلیس، فرار و اقدام به تخریب بنای ساختمان ‌کردند، یا در چندین نوبت از دیوار سفارت بالا رفته و به پرچم کشورمان توهین ‌کردند.

آنها سوم مهرماه به سمت راهپیمایان اربعین حسینی (ع) در لندن حمله‌ور شده، حجاب را از سر بانوان کشیده و آنها را به اشکال زننده‌ای مورد اهانت قرار دادند؛ سپس با اسکورت پلیس لندن، راهی مرکز اسلامی انگلیس شدند و نمازگزاران و تعدادی از اهالی منطقه را به‌ قصد کشت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی