حمله جوان به منتقدان اعدام عوامل پرونده موسوم به خانه اصفهان!

کدخبر: ۵۷۵۲۴۶
اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای جوان به منتقدان اعدام عوامل پرونده موسوم به خانه اصفهان انتقاد کرد.
حمله جوان به منتقدان اعدام عوامل پرونده موسوم به خانه اصفهان!

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب آمده است: در ماجرای «خانه اصفهان» سه تن از فرزندان ملت یعنی دو بسیجی و یک سرهنگ یگان ویژه را پس از شلیک دو خشاب به شهادت رساندند. باز هم کفر و نفاق و انحراف و البته تجدیدنظرطلبان و سوپرانقلابی‌های پشیمان با مدیریت رسانه‌ای حساب‌شده خود آدرس غلط دادند و جای قاتل و شهید را عوض کردند.

. تعابیری، چون «وجدان جمعی از اعدام متهمان موسوم به خانه اصفهان ناراحت است»، «قربانیان این اعدام‌ها شهدای راه آزادی وطن هستند که مردم به روایت "جانبازی" و "فداکاری" و "مبارزه‌" این عزیزان خواهند پرداخت»، «حکومت چرا دست به چنین «جنایات»‌ی می‌زند؟»، «نظام عاری از جمهوری خالی از اسلامی»، «هر کس سلاح دست بگیرد و به خیابان بیاید [و لابد شلیک هم بکند]الزاماً محارب نیست!»، «صبح امروز سه انسان دیگر به دار آویخته شدند و ملتی را غرق در اندوه و غم و خشم کرد» و موارد فراوان دیگر.

شگفتی این تعابیر و عبارات فقط بابت واژه‌های به‌کار رفته‌ای، چون جانبازی و فداکاری و مبارزه و به‌کارگیری واژه جنایت برای قصاص قاتلان مسلم سه جوان نیست، بلکه این روز‌ها کسانی دارند همراه رسانه‌های رسمی اسرائیل و انگلیس و منافقین و تروریست‌های دیگر این عبارات را استفاده می‌کنند که به قول رهبر انقلاب، سال‌ها قبل «سوپرانقلابی» محسوب می‌شدند!

در ماجرا‌های مخالفت‌های شدید این‌روز‌ها با قصاص قاتلان جوانان مظلوم این دیار، یاوه‌های همیشگی غرب و نفاق و دشمنان و ضدانقلاب تابلودار طبیعی و بدیهی است، اما نوشته‌های آن‌ها که چهل و اندی سال نان دین و انقلاب و مسئولیت‌های مختلف آن را خورده‌اند، جای شگفتی دارد.

باید در این ماجرا هم مانند امام به آن‌ها گفت: کاری به کار آن‌ها که ‎‌صریحاً به ضد اسلام قیام کرده‌اند نداریم؛ اما شمایی که مسلمان هستید و هیچ‌گاه نمی‌خواهید به‌‎ ‎‌ضد اسلام قیام کنید چرا این‌قدر هوا‌های نفسانیه‌تان زیاد شده است که نمی‌فهمید دارید چه‌‎ ‎‌می‌کنید؟ چرا این‌قدر شیطان در نفس شما‌ها مسلط شده که چشم‌هایتان را کور‌‎ ‎ و قلب‌هایتان را وارونه کرده است؟ بیایید حساب خودتان را جدا کنید. آیا‌‎ ‎‌شما هم آن حرفی که رادیو اسرائیل و مجاهدین و کومله و سران دول غربی و رسانه‌های صهیونیست و بهایی می‌گویند را قبول دارید؟ آیا شما هم با قصاص قاتلان جوانان مظلوم این دیار که دستوری قرآنی است مخالفید؟ حتی اگر دلتان برای از دست رفتن این جوانان می‌سوزد که حرف درستی است، چرا یک بار و فقط یک بار از جوانانی که به دست این قاتلان کشته شدند حرفی نزدید و دلی نسوزاندید و اشکی نریختید؟ آن‌ها جوانان این مردم نبودند و فقط آن تروریست‌ها جوان بودند؟ خیلی دیر شده است و خیلی دیر کرده‌اید، اما هنوز هم فرصت هست که دیانت و انسانیت خود را نشان بدهید و از این قاتلان و از اربابان حامی آنان اعلام برائت کنید...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی