آقای رئیسی! ارزانترین قیمت صادرات نفت، افتخاری ندارد!

کدخبر: ۵۸۳۶۶۳
اقتصادنیوز: روزنامه جهان صنعت نوشت: دولت سیزدهم نباید شهروندان را گمراه کند و خود را قهرمان صادرات نفت در شرایط تحریم جا بزند. آیا صادرات نفت با ارزان‌ترین قیمت، آن هم فقط به یک کشور افتخار دارد یا اینکه باید شرمنده شد که ثروت ملی را به تاراج می‌دهیم.
آقای رئیسی! ارزانترین قیمت صادرات نفت، افتخاری ندارد!

به گزارش اقتصادنیوز در ادامه این مطلب آمده است از سال ۱۳۹۱ تا امروز سه رییس‌جمهور مختلف در آمریکا بر تحریم ایران پافشاری کرده‌اند: باراک اوباما، دونالد ترامپ و جو بایدن. آیا شدت و فراگیری تحریم اقتصادی در دوره هر رییس‌جمهوری آمریکا یکسان بوده است؟ به نظر کارشناسان باراک اوباما نمی‌خواست یا تجربه لازم را نداشت و صادرات نفت ایران در دوره نخست تحریم‌ها با بالاترین قیمت و به میزان توانایی صادرات انجام می‌شد و در دولت ترامپ صادرات نفت ایران به کف رسید و تشدید تحریم‌ها به گونه‌ای بود که درآمد ارزی ایران از صادرات نفت به حداقل رسید. حالا در دوره جو بایدن صادرات نفت ایران با آسان‌گیری و به دلیل نیاز جهان به نفت افزایش یافته است.

این روزنامه تاکید کرده است: دولت سیزدهم نباید شهروندان را گمراه کند و خود را قهرمان صادرات نفت در شرایط تحریم جا بزند. آیا صادرات نفت با ارزان‌ترین قیمت، آن هم فقط به یک کشور افتخار دارد یا اینکه باید شرمنده شد که ثروت ملی را به تاراج می‌دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید