ترکیه چهار عضو این گروه را کشت!

کدخبر: ۵۹۱۰۴۵
اقتصادنیوز: وزارت دفاع ترکیه سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای از کشته شدن چهار عضو حزب کارگران کردستان (پ ک ک) در شمال سوریه که آنها را تروریست می‌خواند، خبر داده است.
ترکیه چهار عضو این گروه را کشت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ر ادامه بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده که این افراد در نتیجه درگیری و تیراندازی این افراد که از آنها به تروریست تعبیر شده به منطقه عملیات "شاخه زیتون" و "سپر فرات" انجام گرفته است. وزارت دفاع ترکیه همچنین بر ادامه مبارزه قاطع با گروهک‌های تروریستی تا نابودی آخرین عنصر تروریستی تاکید کرد.

ارتش ترکیه از سال ٢٠١۶ در ۲ عملیات سپر فرات (۳ شهریور ۹۵ تا ۹ فروردین ۹۶) و عملیات شاخه زیتون (۳۰ دی ماه ۹۶ تا ۴ فروردین ۹۷)، چهار هزار کیلومتر از خاک سوریه از جمله عفرین و شهرهای الباب، اعزاز و جرابلس را تصرف کرده است.

از سوی دیگر، آنکارا در ۲۵ مهرماه ۹۸ برای عقب راندن شبه نظامیان کرد موسوم به «نیروهای دمکراتیک سوری» از مناطق مرزی الرقه و الحسکه، عملیات نظامی موسوم به «چشمه صلح» را در شمال سوریه آغاز کرد که این عملیات یک هفته‌ای، پس از توافق آتش بس میان آنکارا و واشنگتن متوقف شد و ترکیه به شبه نظامیان کُرد پنج روز مهلت داد تا عمق ۳۲ کیلومتری از مرز ترکیه عقب نشینی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی