واکنش منتظری به اظهارات احمد توکلی درباره مولد سازی

کدخبر: ۵۹۹۲۶۴
رئیس دیوان عالی کشور در واکنش به اظهارات احمد توکلی درباره دستمزد اعضای هیات مولدسازی گفت: شایعه پراکنی از مصادیق تشویش اذهان عمومی است.
واکنش منتظری به اظهارات احمد توکلی درباره مولد سازی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام منتظری رئیس دیوان عالی کشور صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به ادعاهای اخیر احمد توکلی در خصوص مصوبه مولدسازی، گفت: انتظار ما از آقایان این است که حرفی را که می‌زنند بر اساس و مبنای یک منطق باشد. متأسفانه آنچه که گفته شده است، هیچ مبنا و اساس قابل قبول ندارد؛ نه در آئین نامه چنین چیزی هست و نه در عمل چنین چیزی وجود دارد.

وی افزود: البته من گله‌مندم از فردی مثل ایشان زیرا که صحبتی که می‌کنند باید به آن توجه داشته باشند، ضمن اینکه ما همه طرف‌های شفاف سازی هستیم و به هر کیفیت که ممکن باشد جلوی ویژه‌خواری‌ها و فساد باید گرفته شود. اما در عین حال صحبت باید مبتنی بر اصول و منطقی باشد که قابل دفاع باشد.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: البته من از طریقی به ایشان پیام دادم و امیدوارم که ان‌شاالله اصلاح کنند. اگر سوال می‌کردند و مراجعه می‌کردند قطعاً من از شخصیت ایشان بعید می‌دانم که چنین حرف یا چنین بیانیه‌ای را صادر می‌کردند.

وی افزود: در عین حال باب نقد همیشه باز است و اگر کسی نقد منصفانه دارد همه می‌پذیرند؛ دستگاه قضائی  نیز می‌پذیرد؛ اما بی‌مبنا صحبت کردن و شایعه پراکنی تشویش اذهان عمومی است و واقعاً این مسئله یکی از مصادیق بین تشویش اذهان عمومی بود.

در حال تکمیل…

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید