نشست اضطراری شورای امنیت درباره فلسطین و اسرائیل

کدخبر: ۶۰۲۶۶۶
اقتصادنیوز: نشست اضطراری شورای امنیت درباره فلسطین و اسرائیل در پی عملیات طوفان الاقصی بصورت غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
نشست اضطراری شورای امنیت درباره فلسطین و اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع دیپلماتیک در نیویورک گفتند که نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره تشدید تنش ها در نوار غزه و سرزمین های اشغالی فلسطین فردا یکشنبه به وقت محلی پشت درهای بسته و بصورت غیر علنی خواهد بود.

عربستان به عملیات طوفان الاقصی واکنش نشان داد/هشدار داده بودیم!

دیمیتری پولیانسکی معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نیز گفت که نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت آمریکا و بصورت غیرعلنی است.

برزیل که ریاست کنونی شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، اعلام کرد که پس از حمله غافلگیرانه به اسرائیل در روز شنبه، نشست اضطراری این شورا را تشکیل خواهد داد.

شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد: وزارت خارجه برزیل در بیانیه‌ای حمله بی‌سابقه حماس را محکوم و "همبستگی خود را با مردم اسرائیل" اعلام کرد

هراس روسیه از طوفان الاقصی/ درخواست مسکو از اسرائیل و فلسطین برای آتش‌بس

در بیانیه وزارت خارجه برزیل آمده است: « دولت برزیل با تأکید بر اینکه هیچ بهانه‌ای برای استفاده از خشونت به‌ویژه علیه غیرنظامیان وجود ندارد، از همه طرف ها می‌خواهد حداکثر خویشتنداری را برای پایان دادن به تشدید اوضاع اعمال کنند.»

برزیل همچنین گفت که به حمایت از راه کار دو کشوری برای اسرائیل و فلسطین ادامه می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید