تکرار ادعا‌های مقامات غربی در مورد پول‌های بلوکه شده ایران

کدخبر: ۶۰۳۶۲۳
اقتصادنیوز:بسیاری از جمهوریخواهان دولت بایدن را متهم کرده‌اند با توافق بر سر آزادسازی شش میلیارد دلار پول مسدود شده ایران در کره جنوبی در ازای آزادی اتباع آمریکایی، این پول به حماس منتقل شده است.
 تکرار ادعا‌های مقامات غربی در مورد پول‌های بلوکه شده ایران

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان بلومبرگ در گزارشی ضمن تکرار ادعا‌های مقامات غربی در مورد پول‌های بلوکه شده ایران نوشت: بسیاری از جمهوریخواهان دولت بایدن را متهم کرده‌اند با توافق بر سر آزادسازی شش میلیارد دلار پول مسدود شده ایران در کره جنوبی در ازای آزادی اتباع آمریکایی، این پول به حماس منتقل شده است. دولت بایدن نیز در پاسخ گفته این پول‌ها در قطر بلوکه است و تنها برای موارد انساندوستانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این گزارش در ادامه تاکید می‌کند با افزایش فشار‌ها بر دولت بایدن برای حمایت‌های بیشتر از رژیم صهیونیستی دولت آمریکا در حال بررسی گزینه مسدود کردن دوباره اموال ایران است. این ادعا‌ها در حالی مطرح شده است که مقامات آمریکا و نیز رژیم صهیونیستی وجود هر گونه مدرک مبنی بر دخالت ایرات در عملیات اخیر حماس را رد کرده اند و بار‌ها گفته اند مدرکی مبنی بر حمایت ایران از حماس به دست نیاورده اند.

در همین حال جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه گفت: دولت تحریم‌های جدید علیه ایران را رد نمی‌کند و افزود که از نظر اقدامات احتمالی آینده چیزی را از روی میز حذف نخواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید