هشدار تند اوباما به اسرائیل!

کدخبر: ۶۰۵۹۰۸
اقتصاد نیوز : «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی نسبت به اقدامات اسرائیل علیه غزه هشدار داده و عنوان کرد، قطع منابع آب و غذا ممکن است نگرش فلسطینی‌ها علیه یهودیان را تغییر داده و حمایت‌های بین‌المللی از اسرائیل را کاهش دهد.
 هشدار تند اوباما به اسرائیل!

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی سیاست‌های خشونت آمیز اسرائیل علیه غیرنظامیان غزه را مورد انتقاد قرار داده و عنوان کرد تداوم این سیاست‌ها می تواند تاثیر معکوسی بر نگرش جهانی در مورد تل‌آویو داشته باشد.

اوباما در اظهاراتی مرتبط با تشدید بحران میان رژیم صهیونیستی و حماس به این رژیم هشدار داد که هر گونه راهبرد نظامی به کاربرده شده از سوی آن که هزینه‌های انسانی جنگ در غزه را نادیده بگیرد در نهایت می‌تواند، نتیجه معکوسی برای تل آویو به بار آورد.

باراک اوباما ضمن انتقاد از اقدام رژیم صهیونیستی در جریان قطع آب، برق و غذا به روی غیرنظامیان غزه عنوان کرد، این اقدامات نه تنها بحرانی انسانی را تشدید می‌کند بلکه منجر به تشدید مواضع فلسطینی‌ها در مورد یهودیان برای چند نسل هم می‌شود، ضمن اینکه تحت تاثیر تداوم این روند، حمایت جهانی از رژِیم صهیونیستی نیز از بین می‌رود.

 به گزارش رویترز،اظهارات اوباما در انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می شود که این رژیم حملات شدیدی را در قالب بمباران هوایی علیه مردم بی‌دفاع غزه آغاز کرده است و طبق گزارشات به دست آمده تاکنون بیش از 5 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید