پنتاگون آمار زخمی‌های آمریکایی در منطقه را اعلام کرد

کدخبر: ۶۲۸۱۳۵
اقتصادنیوز : وزارت دفاع آمریکا امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که تعداد مصدومان و زخمی‌های آمریکا در عراق، سوریه و اردن از ۱۸ اکتبر سال جاری میلادی ۱۸۶ نفر شده است.
پنتاگون آمار زخمی‌های آمریکایی در منطقه را اعلام کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «پیت انگوین»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ۱۸۶ نفر مصدوم و زخمی، بیش از ۱۳۰ نفر در حال حاضر با جراحات شدید مغزی ارزیابی شده‌اند.

 

 به نقل از خبرگزاری آناتولی، از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و در پی عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی آمریکا در سوریه و عراق بارها هدف حملات پهپادی و راکتی گروه‌های مقاومت قرار گرفته‌اند.

خبر مرتبط
پنتاگون حضور ایران در دریای سرخ را امری طبیعی توصیف کرد/آمریکا به دنبال جنگ با تهران نیست

اقتصادنیوز : سخنگوی پنتاگون حضور ایران در دریای سرخ را امری طبیعی توصیف و تاکید کرد که ایالات متحده به دنبال درگیری و جنگ با ایران نیست.

پادگان «التنف» سوریه و همچنین پایگاه‌هایی در شهر «المالکیه» در نزدیکی مرز عراق، شهر «الشدادی» در حسکه سوریه و استان دیرالزور نیز هدف همین حملات قرار گرفته‌اند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه دستکم ۲۸ هزار و ۳۴۰ نفر شهید و ۶۷ هزار و ۹۸۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

عملیات نظامی رژیم صهیونیستی باعث شده تا ۸۵ درصد از جمعیت غیرنظامی غزه بی خانمان و آواره شوند و این مساله با کمبود مواد غذایی، آب آشامیدنی و دارو روز به روز به فاجعه‌ای بشری نزدیکتر می‌شود.

بر اساس آمار سازمان ملل، همچنین ۶۰ درصد از زیرساخت‌های این باریکه یا تخریب شده یا صدمه دیده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید