فوری/ حزب‌الله لبنان بیانیه داد / شهادت ۳ رزمنده در راه دفاع از قدس

کدخبر: ۶۳۷۲۲۲
اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از شهادت ۳ رزمنده خود در جنوب لبنان و در راه قدس خبر داد.
فوری/ حزب‌الله لبنان بیانیه داد / شهادت ۳ رزمنده در راه دفاع از قدس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که احمد جواد شحیمی ملقب به «ابوحسین» از مجاهدین این جنبش که متولد سال ۱۹۶۴ در منطقه مرکبا واقع در جنوب لبنان بود در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که مصطفی احمد مکی ملقب به «ملاک» متولد ۱۹۸۳ در منطقه تبنین در جنوب لبنان نیز در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.

خبر مرتبط
کاهش چشمگیر مقبولیت نتانیاهو نزد اسرائیلی‌ها پس از «طوفان الاقصی»

اقتصادنیوز: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که پس از نبرد «طوفان الاقصی» مقبولیت بنیامین نتانیاهو نزد صهیونیست‌ها روز به روز درحال کاهش است.

همچنین ابراهیم انیس الزین ملقب به «عبدالجلیل» متولد سال ۱۹۸۲ در منطقه شحور واقع در جنوب لبنان نیز در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان حزب‌الله لبنان نیز در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی ترتیب داده و خسارت های زیادی به اشغالگران صهیونیست وارد آورده اند. آنها در عین حال در این راه بیش از یکصد شهید تقدیم کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید