نتانیاهو تهدید به ترور شد

کدخبر: ۶۳۹۲۷۵
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل اکنون در کانون نفرت عمومی در سرزمین‌های اشغالی قرار داد.
نتانیاهو تهدید به ترور شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون میزان نفرت از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به دلیل ناتوانی در جلوگیری از وقوع حمله هفتم اکتبر، ناتوانی در آزادی اسرا در بند حماس، و فراتر از آن تحمیل ۶ ماه جنگ خونین در غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان، نظامیان صهیونیست را نیز به کشتن داده است، به میزان زیادی افزایش یافته است. 

به گزارش الجزیره، سرویس امنیت داخلی اسراییل موسوم به شین بت و پلیس امنیت سایبری این رژیم امروز (دوشنبه) از دستگیری یک صهیونیست به دلیل تهدید به ترور بنیامین نتانیاهو خبر دادند. 

این فرد متهم است در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به انتشار مطلبی تحریک آمیز پیرامون ترور نخست وزیر رژیم صهیونیستی کرده است که در همین راستا مقامات امنیتی این رژیم اقدام به دستگیری وی کردند. 

این خبر درحالی منتشر می‌شود که شین بت طی چند روز گذشته از خنثی سازی یک هسته ترور شامل ۷ شهروند صهیونیست و ۴ فلسطینی ساکن کرانه باختری خبر داده بود. این هسته قصد ترور ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی افراطی رژیم صهیونیستی را داشتند. 

پیش از این اسحاق رابین، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۹۵ به دست یک جوان ۲۵ ساله مخالف خود کشته شده بود. از آن زمان، تدابیر شدید امنیتی برای مهار مخالفان افراطی حکومت در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید