نیروهای رضوان حزب الله آماده عملیات است

کدخبر: ۶۴۶۰۰۰
اقتصادنیوز: رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نوشت: با وجود حملات ارتش طی ماه های گذشته، توان عملیاتی نیروهای رضوان (وابسته به حزب الله ) کاهش نیافته و خدشه ای نیز به آن وارد نشده است.
نیروهای رضوان حزب الله  آماده عملیات است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی اذعان کرد که توان عملیاتی نیروهای رضوان مقاومت اسلامی لبنان تاثیر زیادی نپذیرفته و با وجود حملات ارتش طی ماه های گذشته، هر لحظه امکان ورود این نیروها به شمال وجود دارد.

به نوشته این رسانه، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته و هنگام بازدید از نظامیان در شمال فلسطین اشغالی گفته بود که نیمی از فرماندهان حزب الله در جنوب لبنان را از بین برده در حالیکه در اظهارنظری جدید اعلام کرد: «ماموریت هنوز تمام نشده و تابستان داغی خواهیم داشت».

این رسانه صهیونیست در ادامه به نقل از «طال باری» رئیس بخش پژوهشی موسوم به «علما» ویژه بررسی اوضاع شمال اراضی اشغالی افزود که اگر حزب الله تصمیم به حمله به منطقه مشخصی در سرزمین های اشغالی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ نظامی را بگیرد، توان اجرا کردن آن را دارد، زیرا خدشه ای در توان نیروهای رضوان وارد نشده است.

خبر مرتبط
«کریات شمونه» توسط حزب الله به آتش کشیده شد

اقتصادنیوز: تصاویری از آتش‌سوزی گسترده در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در پی شلیک ۵۵ موشک حزب الله طی چند ساعت اخیر منتشر شده است.

اسرائیل هیوم ادامه داد: علت این است که حزب الله یک ارتش به تمام معنا دارد. ارتش نصرالله می‌تواند بسیاری از نیروها را از پا درآورد. حزب الله از توان تسلیحاتی قوی برخوردار و آماده برای جنگ و هر سناریویی است.

این رسانه صهیونیست همچنین به افزایش حجم آتشی اشاره کرد که مقاومت اسلامی لبنان روی مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی می‌ریزد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

خبر مرتبط
حزب الله لبنان مواضع صهیونیست ها را با خاک یکسان کرد

اقتصادنیوز: حزب الله یک مرکز نظامی دیگر رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی بتازگی با اذعان به ناکامی رژیم اشغالگر در حملات پیاپی به مناطق مختلف جنوب لبنان، اعلام کرد حزب الله شمار زیادی از تشکیلات نظامی خود را در جنوب این کشور حفظ کرده است.

این منبع صهیونیستی افزود که حزب الله در یک جنگ طولانی که ۷ ماه از آن گذشته توانسته قدرت نظامی رژیم اسرائیل را تضعیف کند و نیروهایش خودشان را با شرایط میدانی، مطابقت دهند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اشغالگر تصریح کرد که شرایط یادشده باعث شده که نیروهای حزب الله بتوانند به شلیک شمار زیادی از موشک ها و راکت های ضد زره ادامه دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از مشارکت چهره‌ها برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری

      اقتصادنیوز: پرونده نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به شورای نگهبان رفت. ۸۰ نفر برای انتخابات هشتم تیر ماه ثبت…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی