گزارش «اقتصادنیوز» از بازار دلار و سکه ؛

بازار دلار خالی از خریدار شد/ سکته سکه در بازار!

کدخبر: ۶۴۵۴۵۵
اقتصادنیوز: امروز بازار ارز هرات خالی از خریدار بود ؛ نرخ حواله درهم نیز تا حدودی نزولی شد اما قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا تغییر نکرد و بازار طلا همچنان شاهد اعتراض و تعطیلی تعدادی از طلافروشی‌ها بود.
بازار دلار خالی از خریدار شد/ سکته سکه  در بازار!

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز هرات امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه خالی از خریدار بود. گواه این اتفاق نرخ هایی است که از این بازار مخابره می شود. نرخ دلار هرات که روز گذشته در حدود ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان بسته شده بود در معاملات نقدی امروز با ۶۰ هزار و ۸۵۰ تومان  آغاز به کار کرد اما در همان ساعات اولیه فعالیت کاری خود نتوانست بالای مرز مقاومتی تثبیت دهد و در سراشیبی افتاد.گفتنی اسیت روند نزولی اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده تا نیمه ظهر ادامه داشت و در زمان تدوین این گزارش تا مرز حمایتی ۶۰ هزار و ۲۰۰ تومان پایین‌ آمد. 

از سوی دیگر قیمت درهم امارات در عدد ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان بازگشایی شد و در ادامه معاملات تا سطح ۱۶ هزارو ۵۶۰ تومان عقب نشینی کرد.این در حالی است که با ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان بسته شده بود.همچنین قیمت تتر هم در مقایسه با دیروز ثبات نسبی را تجربه کرد و با  ۶۱ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

البته در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به نرخ 44 هزار و 783 تومان و حواله دلار نیز به نرخ 41 هزار و 814 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 48 هزار و 225 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 45 هزار و 27 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 194 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 385 تومان است.

فارغ از حال و هوای نوسانات ارزی، قیمت طلای جهانی با افت جزئی بر روی ۲۳۱۵ دلار قرار گرفت و شنیده ها از بازار داخلی هم حکایت از تداوم اعتراض و نیمه تعطیل بودن کسبه بازار طلا ۱۸ عیار دارد. نکته قابل توجه این بود که سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه را تغییر نداد. بنابراین سکه امامی امروز در حدود ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار به فروش رسید و طلا ۱۸ عیار هم در حول و حوش۳ میلیون و ۴۰۸ هزارهزار تومان معامله شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه