دستور لاریجانی در خصوص مصوبه شفافیت حقوق مدیران

کدخبر: ۱۵۶۵۰۴
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس درباره حذف غیرقانونی مصوبه این کمیسیون مبنی بر اعلام عمومی حقوق و مزایای مدیران، دستور داد این موضوع توسط رئیس کمیسیون تلفیق مجلس بررسی شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، در جدیدترین واکنش اعضای کمیسیون تلفیق مجلس به حذف مصوبه این کمیسیون درباره الزام دولت به افشای عمومی حقوق و مزایای مدیران، یکی از اعضای این کمیسیون با ارسال نامه ای به رئیس مجلس، خواستار اصلاح این اقدام شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای به علی لاریجانی، رئیس مجلس خواستار اصلاح گزارش این کمیسیون درباره لایحه برنامه ششم توسعه و بازگشت عبارت «و عموم مردم» به تبصره 5 ماده 38 این گزارش شد؛ عبارتی که جزو مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس بوده است ولی در هنگام چاپ گزارش این کمیسیون به دلایل نامشخصی حذف شده است.

در پی نوشت این نامه ، لاریجانی به حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس دستور داد که این قضیه را رسیدگی کنند و نظر خودشان را اعلام کنند.  در پی نوشت این نامه، احمد امیرآبادی، یکی دیگر از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس هم ادعای حاجی دلیگانی مبنی بر تصویب موضوع الزام دولت به افشای عمومی حقوق و مزایای مدیران در این کمیسیون را تایید کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید