تبعیض مجلس بین معافیت مالیاتی حقوق کارمندان و کارگران

کدخبر: ۱۶۲۳۶۵
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه این مصوبه امروز مجلس تبعیض آشکار بین کارگران و کارمندان است گفت:برای چنین مجلسی متأسف هستم. انتظار می رفت در شرایطی که کارگران زیر خط فقر هستند مجلس و دولت حمایتی داشته باشد ولی کارگران را غریبه فرض کردند.
تبعیض مجلس بین معافیت مالیاتی حقوق کارمندان و کارگران

علی خدایی، عضو شورای عالی کار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره مصوبه امروز مجلس مبنی بر تصویب معافیت مالیاتی حقوق کارمندان زیر 2 میلیون تومان و کارگران زیر 1.5 میلیون تومان گفت: برای این مجلس متأسف هستم، با این مصوبه کارگران را از کارمندان جدا کردند، کارگران غیر خودی و غریبه هستند، کارمندان را خودی و همسو با خود می دانند.

عضو شورای عالی کار با بیان اینکه کارگران زیر خط فقر زندگی می کنند گفت: در حالی که تعداد زیادی از کارگران حقوقشان از خیلی از کامندان دولت کمتر است، انتظار حمایت از مجلس و دولت را دارند اما متأسفانه با بی مهری مواجه شدند.

خدایی تأکید کرد:این مصوبه تبعیض آشکار بین کارگران و کارمندان است. قدرت خرید حقوق بگیران نسبت به اویل دهه 80 بین 65 تا 70 درصد کاهش یافته است، همین موضوع به رکود دامن می زند. انتظار داشتیم دولت و مجلس مدعی فقر زدایی، از 13 میلیون کارگر حمایت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید