درتعلیق مجوز واردات 3 برند خارجی آب بسته‌بندی

کدخبر: ۱۸۰۲۴۶
دبیر انجمن تولید کنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی از تعلیق مجوز واردات سه برند خارجی آب بسته‌بندی به کشور خبر داد.
درتعلیق مجوز واردات 3 برند خارجی آب بسته‌بندی

 

پیمان فروهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که مجوز واردات سه برند فرانسوی آب بسته‌بندی "پریر"، "اویان" و "بادویت" به ایران تعلیق شده است، اظهار کرد: برند "پریر" توسط یک شرکت فرانسوی و برندهای "اویان" و "بادویت" نیز توسط یک شرکت دیگر فرانسوی تولید می‌شوند که اخیرا مجوز واردات آنها تعلیق شده است.

وی با بیان این‌که این اقدام به تازگی توسط سازمان غذا و دارو به دلیل حمایت از تولید داخل مدنظر قرار گرفته است، گفت: دو برند از برندهای مذکور اواخر سال گذشته مجوز گرفتند، اما به دلیل برخی اعتراضات صورت گرفته مجوز آنها اخیرا توسط سازمان غذا و دارو ابطال شده است.

فروهر همچنین در مورد وضعیت برند آب بسته بندی "ووس"، خاطر نشان کرد: این برند نروژی که محصولات آن در ایران قیمتی معادل ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان دارند به صورت قاچاق وارد شده و کماکان مجوزی برای واردات آنها صادر نشده است.

دبیر انجمن تولید کنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی با اشاره به این که برندهای "اویان" و "بادویت" آب معدنی بوده و برند "پریر" آب معدنی طعم‌دار گازدار است، گفت: برند "ووس" هم آب معدنی گازدار است و این چهار برند جزو برندهای شاخص در دنیا هستند، اما برند "ووس" کماکان به صورت قاچاق به کشور وارد شده و سه برند دیگر نیز به دلیل حمایت از تولید داخل مجوز واردات آنها با تعلیق روبرو شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید