وام ازدواج 15 میلیون تومانی شامل چه کسانی می شود؟

کدخبر: ۱۹۸۶۰۸
خانه ملت: عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص وام ۱۵ میلیون تومانی ازدواج ارائه کرد.
وام ازدواج 15 میلیون تومانی شامل چه کسانی می شود؟

مهرداد لاهوتی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص افزایش وام ازدواج در سال آینده، بیان داشت: در کمیسیون تلفیق بودجه برای پرداخت وام ازدواج شرط و شروطی گذاشته نشد تنها سقف آن را از 10 میلیون تومان به 15 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه وام ازدواج 15 میلیون تومانی شامل تمام کسانی می شود که وام ازدواج دریافت نکرده اند، گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که در کمیسیون تلفیق به شروط ارائه وام ازدواج ورود کرد، هر کسی که وام نگرفته است می تواند وام 15 میلیونی دریافت کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: به عبارتی افرادی که 6 ماه پیش در خواست وام ازدواج داده اند و هنوز این وام را دریافت نکرده اند،  وام 15 میلیون تومانی ازدواج شامل حال آنها می شود.

وی در خصوص افزایش رقم وام ازدواج در کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: افزایش وام ازدواج پیشنهاد نمایندگان بود که دولت به آن نگاه مثبتی داشت و علت افزایش آن، متناسب سازی با نرخ تورم در سال آینده است.

لاهوتی در پایان گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در باره پیشنهاد وام ازدواج 20 میلیون تومانی بیان داشت: وان 20 میلیون تومانی نیز پیشنهاد نمایندگان است که بعید به نظر می رسد این موضوع در زمان بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مطرح شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید