افزایش قیمت بنزین منتفی شد؟

کدخبر: ۱۹۸۶۵۲
فارس:سخنگوی شورای نگهبان گفت: آنطور که اطلاع یافته‌ایم دولت و مجلس به این نتیجه رسیده‌اند که این افزایش قیمت در زمینه حامل‌های انرژی صورت نگیرد.
افزایش قیمت بنزین منتفی شد؟

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان دیروز در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نظر شورای نگهبان درمورد تغییراتی که مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال 97 ایجاد کرده است، گفت: چون در لایحه اصلاح بودجه ، متمم آن در قالب طرحی مطرح شده بود شورای نگهبان ایراد گرفت و عنوان داشت که باید به صورت لایحه ارائه شود درباره لایحه بودجه سال 97 نیز نظر شورای نگهبان این است که تغییرات ایجاد شده نباید با شاکله لایحه بودجه باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره گزارش محمدعلی نجفی شهردار تهران از تخلفات مدیریت پیشین شهرداری تهران بر اینکه آیا در صورت کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری این تخلفات در بررسی صلاحیت وی موثر خواهد بود یا نه اظهار داشت: اگر مستنداتی درباره تخلفات هر یک از کاندیداها به شورای نگهبان ارائه شود ما آن را بررسی خواهیم کرد و آن بخشی را هم که مربوط به قوه قضاییه است ارسال می‌کنیم. چرا که ما خوشحال می‌شویم به وظایف خود درمورد هرگونه تخلف انتخاباتی عمل کنیم.

کدخدایی در پاسخ به سوالی درباره واکنش شورا به موادی از لایحه بودجه سال 97 که براساس آن حامل‌های انرژی گران می‌شود گفت: شورا در بررسی لایحه بودجه در مسیر همدردی با مردم می‌کوشد که نیازهای آنها نیز مدنظر قرار گیرد و آنطور که اطلاع یافته‌ایم دولت و مجلس به این نتیجه رسیده‌اند که این افزایش قیمت در زمینه حامل‌های انرژی صورت نگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید