ریئس هئیت امنای انجمن قارچ خوراکی کشور:

قیمت قارچ خوراکی در ماه رمضان مصوب شد

کدخبر: ۲۸۲۲۲۰
اقتصادنیوز: ریئس هئیت امنای انجمن قارچ خوراکی کشور گفت: هئیت امنای انجمن قارچ خوراکی کشور با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و وضعیت بازار و امکان مصرف کمتر مردم از قارچ و ارزان تر شدن قیمت قارچ تصمیم گرفتن که بار مازاد را با ظرفیت بالاتری خریداری کنند.

به گزارش اقتصادنیوز: مهدی رجبی ریئس هئیت امنای انجمن قارچ خوراکی کشور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هئیت امنای انجمن قارچ خوراکی کشور با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و وضعیت بازار و امکان مصرف کمتر مردم از قارچ و ارزان تر شدن قیمت قارچ تصمیم گرفتن که بار مازاد را با ظرفیت بالاتری خریداری کنند.

وی گفت: با توجه به تاییده انجمن امروز تصمیم به این شده است  که در حدود 20 تن بار مازاد قارچ خوراکی بازار را جمع آوری و با رعایت قیمت مصوب در دستور کار باشد.

photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۸_۱۳-۳۶-۲۵

 رجبی تاکید کرد: با اجرای این طرح تا پایان ماه رمضان امیدواریم بتوانیم قارچ خوراکی را با پایه بهتری که برای تولید کنندگان ما قابل صرفه باشد، اجرا خواهد شد.

وی با بیان توصیه های به قارچ کاران، بیان کرد: قارچ کاران محترم سعی کنند حتما برای قارچشان از سبد استفاده کنند، به ویزیتورهای تاکید کنند که  قیمت مصوب انجمن را رعایت کنند و اگر در این مورد همکاری وجود داشته باشد به راحتی می توانیم بازار قارچ خوراکی را مدیریت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • رسانه‌های جهان کارنامه رئیس جمهوری ایران را بررسی کردند

      اقتصاد نیوز: رسانه‌های جهان در باب بخشی از میراث ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان در عرصه سیاست خارجه تحلیل هایی را…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی