مدال؛ طرح درمان اعتباری دال رونمایی شد.

با "مدال"، الان درمان کنید و ۱۸ ماهه قسطی پرداخت کنید.

کدخبر: ۶۳۲۳۷۲
طرح مدال، خانواده‌های ایرانی را قادر می‌سازد با این بیمه‌نامه اعتباری، به درمان‌های فوری و ضروری خود اقدام کنند و طی ۱۸ ماه هزینه‌های آن را تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با دریافت تسهیلات بدون ضامن به صورت اقساط پرداخت نمایند.
با "مدال"، الان درمان کنید و ۱۸ ماهه قسطی پرداخت کنید.

بیماری برای بسیاری از افراد هزینه‌های بالایی به همراه دارد و برخی افراد تا زمانی که درگیر بیماری نشده و نیاز فوری به درمان نداشته باشند، به دنبال بیمه‌درمانی نمی‌روند. در این راستا کارگزاری بیمه دال از روش نوآورانه مالی خود که همسو با مدل‌جهانی Care Now Pay Later ( الان درمان کن، بعدا پرداخت کن) است را در قالب محصول بیمه اعتباری درمان با نام «مدال» در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان رونمایی کرد. 

این محصول امکان دسترسی به خدمات و مراقبت‌های پزشکی در زمان‌های بحرانی را برای آحاد جامعه فراهم کرده است. جراحی‌های اصلی شامل زانو، دیسک کمر، درمان سرطان، پیوند کلیه، کبد، مغز استخوان، جراحی‌های چشم و مغز و اعصاب و همچنین خدمات دندانپزشکی، جراحی‌های ترمیمی و حتی زیبایی تحت پوشش این بیمه‌نامه هستند.

در طرح مدال متقاضیان پس از مشورت با پزشک مورد اعتماد خود و مشخص شدن نوع خدمت و هزینه آن نسبت به ثبت درخواست تسهیلات در سامانه جامع اعتباری دال اقدام می‌نمایند. در کمتر از یک هفته فرآیند اعتبارسنجی و تایید اعتبار تسهیلات صورت گرفته و با دریافت معرفی‌نامه به مرکز درمانی مدنظر خود جهت انجام خدمات پزشکی مراجعه می‌کنند. 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت کارگزاری بیمه دال به آدرس daal.co مراجعه یا با شماره ۱۶۹۰ تماس بگیرید.

دال

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه