پایش ضربتی صنایع آلاینده تهران

کدخبر: ۱۵۴۶۷۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از پایش ضربتی صنایع آلاینده در تهران خبر داد و گفت: این اقدام در ادامه تلاش های صورت گرفته برای ارتقای کیفیت هوا در پایتخت صورت می گیرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، 'ناصر مهردادی' با اعلام اینکه پایش ضربتی صنایع آلاینده در استان تهران از روز شنبه 6 آذرماه آغاز شده و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد، اظهار کرد: این پایش ها به صورت مستمر و شبانه روزی و با همکاری نیروهای ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست در بخش های حقوقی و پایش آلاینده های آب و هوا صورت می گیرد.

وی افزود: برای اجرای طرح پایش ضربتی صنایع آلاینده، تهران را به 10 منطقه تقسیم و با تدوین شاخص های مختلف، آلایندگی واحدهای صنعتی و تولیدی در آب و هوا را پایش و اندازه گیری می کنیم.
مهردادی خاطرنشان کرد: این اقدام در ادامه تلاش های صورت گرفته برای ارتقای کیفیت هوا در کلانشهر تهران صورت می گیرد و واحدهای آلاینده بر اساس رصدهای صورت گرفته طی ماه های گذشته در اولویت بازرسی قرار دارند.
وی با اشاره به برنامه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران برای شناسنامه دار کردن واحدهای صنعتی، گفت: همزمان با اجرای پایش ضربتی صنایع آلاینده، در واقع سرشماری و تکمیل اطلاعات صنایع اعم از برخورداری از سیستم های پایش آنلاین، تصفیه آب و فاضلاب نیز صورت می گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی