پایان رویای قهرمانی برای استقلال

منصوریان:داور جان استقلال را گرفت

کدخبر: ۱۶۴۶۳۲
گسترش فولاد در دیداری خانگی استقلال تهران را متوقف کرد تا تراکتورسازی فرصت داشته باشد با پیروزی در مسابقه فردا به رتبه دوم برگردد.
منصوریان:داور جان استقلال را گرفت

در ادامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم‌های گسترش فولاد و استقلال از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف هم رفتند که درپایان این بازی با نتیجه تساوی 1بر1 به پایان رسید. میثم نقی زاده برای گسترش و امید ابراهیمی برای استقلال گلزنی کردند.باتوجه به فاصله 10 امتیازی استقلال با پرسپولیس، تیم منصوریان دیگر به قهرمانی نخواهد رسید و از سوی دیگر گسترش فولاد با توقف آبی‌ها موجب شد تراکتورسازی فرصت داشته باشد تا با برتری مقابل صبا به رده دوم بازگردد.

سرمربی استقلال گفت معتقد است داور مانع پیروزی تیمش شده است! علیرضا منصوریان پس از بازی گفت:« نوع بازی گسترش اجازه نمی داد بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. امروز داوری جان تیم ما را گرفت.مدافع گسترش روی علی قربانی خطای پنالتی کرد. 9-8 صحنه روی امید ابراهیمی، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی مرتکب خطا شدند اما آوانتاژ اشتباه داور کار ما را خراب کرد. داور می توانست روی زکی پور هم پنالتی بگیرد. حتی داور موقعیت های 70 درصد به 30 درصد را به حریف داد. هر تلاش از سوی ما توسط داور خاموش می شد. داوری در روند ما تاثیر منفی داشت. اگر پنالتی ما را می گرفتند بازی عوض می شد.من حیث المجموع در این هفته های آخر از داوری می ترسم.از مهدی تاج می خواهم ما را نگران نکند. نباید ما منفی بافی کنیم و می خواهیم جوابگوی هواداران باشیم. تلاش ما این است که به عنوان تیم دوم سهمیه مستقیم بگیریم. اما بهترین داورها در این شرایط باید برای استقلال و تراکتور قضاوت کنند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید