زدن 24 گل بیاد مرحوم هادی نوروزی

کدخبر: ۱۶۷۰۴۰
آقای گل لیگ دسته اول فوتبال کشور به وعده سنگین خود عمل کرد
زدن 24 گل بیاد مرحوم هادی نوروزی

محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس که این فصل در لیگ یک و با لباس نساجی مازندران فوتبال را دنبال می‌کرد، با زدن بیست و چهارمین گل فصل در بازی آخر برابر سپیدرود رشت، وعده‌ نجومی تابستان 95 را حقیقت بخشید؛ و یادگاری ماندگار برای خود، هادی و هانی نوروزی، و البته پرسپولیسی‌ها و نساجی‌چی‌ها به جا گذاشت.

 عباس‌زاده در روزهای ابتدایی فصل قول داده بود که به خاطر نام و یاد هادی نوروزی فقید، کاپیتان شماره 24 پرسپولیس، بعد از آخرین بازی نساجی در لیگ یک، 24 گل در کارنامه‌اش ثبت شده باشد؛ و حالا در عین ناباوری می‌بینیم که این وعده نجومی برخلاف وعده‌های پوچی که این روزها از گوشه و کنار زندگی به گوش‌مان می‌خورد به واقعیتی ملموس تبدیل شده. بیست و چهار گل در سی و چهار بازی، نشان از آمادگی بالای مهاجم سابق قرمزها دارد؛ و البته وفایی که شاید کمتر کسی توانایی داشته باشد از عهده آن برآید.

آمادگی فوق‌العاده عباس‌زاده دوباره او را سر زبان‌ها انداخته و حالا حتی برانکو هم چندان مایل نیست حرف‌های گذشته خود را درباره این مهاجم تکرار کند. او حالا با هر مقیاسی که بسنجیم، جزو آماده‌ترین مهاجم‌های این روزهای فوتبال ایران است. مهاجمی که آمده بود تا به رویای بیست و چهار ساله همشهریانش در رساندن نساجی به لیگ برتر رنگ واقعیت ببخشد؛ اما آنقدر ضعف‌های مالکیتی و مدیریتی در جسم و جان نساجی رخنه کرده که 24 گل مهاجم توانمندشان هم نتوانست راه را برای حضور مازنی‌ها در لیگ برتر هموار کند. در حالی که پارس جم صدرنشین در مجموع 34 بازی فقط 29 گل به ثمر رساند.

اگرچه نساجی باز هم به لیگ برتر صعود نکرد، اما محمد عباس‌زاده در میان هواداران پرشور شمالی، بیش از پیش محبوب شده؛ و برای‌ هوادارانی که بعد از بیست و چهار سال، حالا باید وفاداری را به هواداران بعضی تیم‌ها بیاموزند، به نمادی از وفاداری بدل شده. نمادی از تعصب؛ و افتخار به اصالتی از جنس شالی‌های ناب شمال.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید