محدودیت‌های ترافیکی آخرهفته

کدخبر: ۱۶۸۱۰۳
مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت‌ ترافیکی آخر هفته در برخی از محورهای برون شهری و برخی از مسیر شهرهای زیارتی در آستانه نیمه شعبان را اعلام کرد.

به گزارش مهر به نقل مرکز مدیریت راه ها، ‌تردد موتورسیکلت ها از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روز جمعه این هفته از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و محور هراز در این مدت ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در محور هراز ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه این هفته از تهران به قائم شهر و بالعکس شده است.

محورهای استان قم:

تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه این هفته تا سال ۲۴ روز جمعه از میدان ۷۲ تن به سمت جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین (روی پل میدان ۷۲ تن به سمت اتوبان قم ـ کاشان) تردد کنند.

همچنین تردد از عوارضی اتوبان قم - کاشان به سمت میدان ۷۲ تن ممنوع و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین (بعد از عوارضی اتوبان قم ـ کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر داده و در ادامه از کنارگذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی (ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم ـ تهران و سلفچگان) تردد نمایند.

در جاده قدیم کاشان ـ قم نرسیده به پل امیرکبیر به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین (کنارگذر پل امیرکبیر وارد اتوبان کاشان- قم) تردد کنند.

محور مشهد ـ فریمان و بالعکس (تا پیچ زنیط) :

تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت ۱۴ تا ۲۱ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از محور فوق ممنوع بوده و تردد این قبیل وسایل نقلیه از مسیر اتوبان شهید شوشتری انجام می شود.

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها در محور مشهد ـ چناران از ساعت ۱۷ الی ۲۳ روز جمعه این هفته ۲۲ اردیبهشت ماه ممنوع خواهد بود.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و ۱۹۱۴ تردد شمار در سطح کشور در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است.

اوج تردد وسایل نقلیه در این مدت در محورهای برون شهری، بین ساعات ۱۸ تا ۱۹، کمترین تردد نیز بین ساعات ۳ تا ۴ صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک و یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید