گشت ارشاد در فدراسیون فوتبال

کدخبر: ۱۶۹۵۶۷
دروازه بان سابق استقلال چند روز پیش از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال 3 ماه محروم شد. اما دیروز در کمال تعجب دلیل این محرومیت فعالیت های همسر وی اعلام شد!
گشت ارشاد در فدراسیون فوتبال

نادر نامدار - در حکم محرومیت سه‌ماهه‌ای که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای محسن فروزان صادر شده و به امضای قاضی مرتضی تورک رئیس کمیته انضباطی رسیده دلیل این محرومیت چنین عنوان شده است: «به جهت انتساب همسر وی به اهالی فوتبال و شخص مشارالیه و انعکاس آن در فضای مجازی بدون رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی و سپس در سطح افکار عمومی موجب ورود لطمه به اعتبار فوتبال و حسن شهرت فدراسیون در افکار عمومی گردیده، علیهذا تخلف وی محرز و مسلم است....»

سوالی که پیش می‌آید این است که واقعا فعالیت‌های همسر محسن فروزان چگونه به حسن شهرت فدراسیون فوتبال در افکار عمومی لطمه می‌زند؟ آیا ده‌ها تخلف کوچک و بزرگی که در فوتبال ما صورت می‌گیرد، هیچ لطمه‌ای به شهرت فدراسیون فوتبال وارد نمی‌کند؟ آیا پرونده‌های ریز و درشت فسادهای مالی و اخلاقی و تبانی و زد و بند در سطوح مختلف، ربطی به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ندارد که خبری از برخورد با آنها نیست؟

آنچه بیشتر باعث تعجب می‌شود این است که در تصاویری که از محسن فروزان و همسرش در فضای مجازی وجود دارد، نکته خارج از عرف و خلاف شرعی وجود ندارد. این تصاویر، تصاویری دو نفره است که مشابه آن در صفحات منتسب به دیگر بازیکنان و همسران آنها هم یافت می‌شود و واقعا مشخص نیست مسئولان کمیته انضباطی چه چیز متفاوتی در تصاویر فروزان و همسرش دیده‌اند که «گشت ارشاد» را در فدراسیون فوتبال به راه انداخته و کسانی را که به زعم آنها تخلف کرده‌اند و به حسن شهرت فدراسیون لطمه وارد کرده‌اند مجازات و محروم می‌کنند.

عجیب‌تر اینکه این برخوردهای غیرمنطقی و سختگیرانه در شرایطی رخ می‌دهد که سایر نهادهای مسئول که اتفاقا سختگیرتر از فدراسیون فوتبال هستند و از هیچ تخلف کوچکی هم نمی‌گذرند، دخالتی در این مورد نکرده‌اند و مشخص نیست مسئولان فدراسیون بر چه اساسی خود را محق می‌دانند که با چنین مواردی این گونه برخورد کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید