مورد عجیب آقای عارف !

کدخبر: ۱۶۹۵۹۱
شنیده ها حاکی از آن است که محمدرضا عارف یک بار دیگر قصد دارد بخت خود را برای ریاست قوه مقننه کشور بیازماید. گویا رئیس شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان پس از آنکه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 کناره گیری کرد و بعد راهی مجلس شد، هنوز پست سیاسی دلخواه خود را نیافته است.
مورد عجیب آقای عارف !

به گزارش اقتصادنیوز ، شنیده ها حاکی از آن است این احتمال وجود دارد که عارف یک بار دیگر وارد رقابت با علی لاریجانی برای پست ریاست مجلس شود.

خبرآنلاین گزارش داد که روز گذشته نمایندگان فراکسیون امید و برخی دیگر از چهره های با نفوذ پارلمان پیوسته به صندلی محمدرضا عارف مراجعه کرده و با او رایزنی داشته اند. اما این همه آنچیزی نیست که احتمال نامزدی عارف برای ریاست مجلس را بالا می برد. بلکه پاسخی که او به خبرنگاران در این مورد داد تنور احتمال نامزدی او را داغتر می کند.

عارف در واکنش به اینکه نامزد ریاست مجلس خواهد شد یا نه؟، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد که «معلوم نیست»!

جوابی که یا در انتظار مذاکرات فراکسیونی برای اجماع احتمالی نمایندگان عضو فراکسیون امید بر این موضوع است یا برآمده از نگرانی نتایج اولین و آخرین رقابت انتخاباتی عارف و لاریجانی. اما هر چه باشد نشان می دهد که رای اول تهران در مجلس همچنان به ریاست بر پارلمان فکر می کند.

عارف سال گذشته با اختلاف 70 رای کرسی ریاست را به لاریجانی واگذار کرد و همین مساله می تواند یک زنگ خطر باشد که ممکن است امسال نیز توفقی در این زمینه حاصل نشود. اما از سوی دیگر یکپارچگی که بعد از انتخابات 96 میان اصلاح طلبان ایجاد شد می تواند برای او وسوسه کننده باشد.

عارف در حالی به صندلی ریاست مجلس می اندیشد که در افکار عمومی از مدیریت علی لاریجانی بر پارلمان رضایت وجود دارد و همین مساله نامزدی عارف برای این پست را به موردی عجیب تبدیل می کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید