در آستانه میزبانی تهران از مسابقات لیگ جهانی

تاثیر حملات تروریستی تهران برروی میزبانی والیبال

کدخبر: ۱۷۱۱۰۷
در شرایطی که در روزهای اخیر حتی بسیاری از کشور هایی اروپایی نیز شاهد حملات تروریستی هستند ایران نیز طعم تلخ آنها را چشید. اما سایه شوم این حوادث بر میزبانی های ورزشی تاثیر نامطلوبی خواهد داشت.
تاثیر حملات تروریستی تهران برروی میزبانی والیبال

به گزارش سایت ورزش نویس، حضور زنان در سالن 12 هزار نفری آزادی، مطالبه اصلی مردم و شبکه‌های مجازی پیش از سه میزبانی تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی بود. هشتگ حق 49 درصدی، در توئیتر داغ شده بود اما یک روز تلخ در تهران، نگرانی‌های جدیدی خلق کرد. نگرانی‌های امنیتی، که احتمالا سایه سنگینی روی سه میزبانی ایران در لیگ جهانی می‌اندازد.

بر اساس اعلام منابع رسمی، صبح امروز در دو حمله تروریستی جداگانه، تروریست‌ها به حرم امام راحل و مجلس حمله کردند. حمله‌ای که با انفجار انتحاری در حرم امام راحل، و گروگان گیری و تیراندازی در ساختمان مجلس باعث کشته شدن و مصدومیت تعدادی از مردم شد که هنوز آمار دقیق آن‌ها، مشخص نشده است. با این اتفاق، تدابیر امنیتی در بخشی از شهر و ورودی مکان‌های عمومی مثل مترو، بر قرار شده تا از تکرار چنین حادثه‌ای جلوگیری شود.

ایران روزهای 19، 20 و 21 خرداد میزبان بلژیک، صربستان و آرژانتین در لیگ جهانی خواهد بود. بازی‌هایی که با تدابیر امنیتی ویژه برگزار خواهد شد و احتمالا، فضایی امنیتی خواهد داشت. اتفاقاتی که می‌تواند، فضای جذاب این مسابقات را تحت تاثیر قرار دهد و حتی استقبال از مسابقات را بخاطر همین تدابیر، محدودتر کند.

تروریست، تصویر زشتی است که هیچکس دوست ندارد تکرار آن را در هیچ جای دنیا ببیند. تصویری که زندگی مردم عادی و شادی‌های آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کنار لبخندشان، نگرانی می‌سازد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید