هیچ تیمی مجتبی جباری را نمی‌خواهد

کدخبر: ۱۷۳۳۱۰
فوتبال ایران همیشه با کمبود بازیکن بازیساز و باهوش مواجه بوده است. در این برهوت بازیکنانی مانند نویدکیا و مجتبی جباری ستاره‌های کم‌یابی بودند. بازیکنانی که با وجود مصدومیت‌های متوالی و پی در پی باز هم مشتریان خود را با پیشنهادهای میلیاردی داشتند.
هیچ  تیمی مجتبی جباری را نمی‌خواهد

حالا یکی از این ستاره‌ها به ایران بازگشته است. او در انتظار استقلال است اما منصوریان در دو سال اخیر هیچ چراغ سبزی برای جذب او نشان نداده است. جباری حالا در آخرین مصاحبه‌اش گفته است که یا استقلال یا خداحافظ. بی شک جباری بازیکنی نیست که بگوید با پیراهنی غیر از استقلال بازی نمی‌کند پس اگر پیشنهاد خوبی داشته باشد قطعا این جمله را فراموش می‌کند. نکته این است که این ستاره کمیاب فوتبال ایران را هیچ کس نمی‌خواهد. هیچ کس او را نمی‌خواهد تا او در نهایت به همان تصمیم برسد: یا استقلال یا خداحافظ. اگر منصوریان در نهایت به جذب او راضی نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پرسپولیس که جزو گزینه‌ها نیست. ذوب آهن با قلعه نویی هم از لیست خارج می‌شود. کرانچار و سپاهان که با توجه به تجربه سرمربی کروات از این بازیکن که حرفش را نزنید. تراکتورسازی که نمی‌تواند و احتمالا نمی‌خواهد. در میان مربیان دیگر هم کسی علاقمند به جذب جباری دیده نمی‌شود که اگربودند می‌شد از پیکان و سایپا و گسترش فولاد و صنعت نفت حرف زد. اما پایان راه جباری همین است، یا استقلال یا خداحافظ. بازیکنی که از نظر فنی ستاره این فوتبال است اما به واسطه بعضی از مسائل اخلاقی و حاشیه‌ای همه ترجیح‌شان این است که ستاره نخواهند و با بازیکنان ضعیف‌تر کارشان را راه بیندازند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی