جزئیات کشف انبار سلاح تروریست ها در سیستان و بلوچستان

کدخبر: ۱۷۴۶۲۱
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: محموله سلاح و مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم شامل 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14،5 میلی متر و 9 قبضه راکت انداز اس پی جی در ارتفاعات سراوان در شرق این استان کشف و ضبط شد.
جزئیات کشف انبار سلاح تروریست ها در سیستان و بلوچستان

به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی در زاهدان اظهار داشت: نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی در سیستان و بلوچستان با تلاش و برنامه ریزی های منسجم و هماهنگ، اشراف اطلاعاتی خوبی بر روی قاچاقچیان، اشرار و گروهک های معاند پیدا کردند. 

وی افزود: پس از انجام مدت ها کار اطلاعاتی و نفوذ در گروهک جیش الظلم، ماموران انتظامی موفق شدند یکی از محل های دپو سلاح ها و مهمات این گروهک را در ارتفاع هزار و 800 متری کوه سفید سراوان در شرق سیستان و بلوچستان شناسایی کنند.

وی ادامه داد: عملیات اطلاعاتی نیروهای انتظامی به صورت ویژه در منطقه شکل گرفت تا در نتیجه روز گذشته یک محموله قابل قبول از سلاح و مهماتی که اعضای این گروهک علیه مردم در منطقه استفاده می کردند، کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این محموله بخش قابل توجهی از سلاح و مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم را تشکیل می دهد.

سردار رحیمی افزود: این محموله شامل 35 قبضه سلاح جنگی کلاش، یک قبضه توپ ضدهوایی 14،5 میلی متر با دهها مهمات با برد مفید هفت کیلومتر و برد موثر حدود 13 کیلومتر، 9 قبضه راکت انداز اس پی جی و مقادیر قابل توجهی مهمات بوده است. 

وی تاکید کرد: امروز اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی بر روی گروهک های معاند، اشرار و قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان بسیار عالی است.

وی گفت: مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و گروههای معاند که فکر می کنند سیستان و بلوچستان محل خوبی برای جولانشان است فضایی را با هماهنگی و همدلی میان نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی ایحاد کرده تا تلفات سنگینی به آنان وارد شود.

سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید