تغییر سطح امنیتی مجلس از «حساس» به «حیاتی» در روز تحلیف روحانی

کدخبر: ۱۷۷۷۷۳
معاون امنیتی وزیر کشور: از آنجا که سطح مقامات شرکت کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بالاست بعد از ظهر امروز جلسه فوق العاده شورای امنیت کشور برای این مهم برگزار می شود.
تغییر سطح امنیتی مجلس از «حساس» به «حیاتی» در روز تحلیف روحانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ذوالفقاری افزود: همه اقدامات برای تامین امنیت مراسم تحلیف پیش بینی شده و نیروهای امنیتی و انتظامی با مسئولیت قرارگاه ثارالله فضا را برای این مراسم آماده می کنند.

وی خاطر نشان کرد: محیط امنیتی مجلس هم همزمان با این مراسم از سطح حساس به سطح حیاتی تبدیل خواهد شد.

ذوالفقاری همچنین از تحرکات جدید پاکستان برای حضور نیروهای نظامیش در مرز با ایران به منظور مشارکت در تامین امنیت مرز خبر داد و گفت: در سفر چندی پیش هیات ایرانی به پاکستان وعده حضور نیروهای نظامی این کشور در مرز به منظور مقابله با تخرکات تروریستی و قاچاق مواد مخدر و قاچاق انسان گرفته شد و اطلاعاتی که داریم نشان می دهد این کشور در حال استقرار نیروهای نظامی در مرز با کشورمان است.

وی افزود: بیشترین میزان قاچاق انسان و مواد مخدر و تحرکات تروریستی مرزهای شرقی در مرز پاکستان صورت می گیرد به گونه ای که افراد به صورت غیر قانونی از افغانستان وارد پاکستان و سپس وارد ایران می شوند.

ذوالفقاری ادامه داد: روزانه 1500 نفر مهاجران غیر قانونی وارد پاکستان و سپس وارد ایران می شود که امیدواریم پاکستان به تعهدات خود در تامین امنیت مرز عمل کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی