تیم فوتبال بارسلونا در برزخ بزرگ !

کدخبر: ۱۷۹۰۴۷
شرایط تیم فوتبال بارسلونا در نقل و انتقالات پیش فصل تا به این جا خوب نوبده و آنها دست روی هر بازیکن با کیفیتی که گذاشتند با موانعی روبرو شده اند.
تیم فوتبال بارسلونا در برزخ بزرگ !

بارسلونا با فروش نیمار پول خوبی را به جیب زد اما برای پر کردن جای این بازیکن وچند پست دیگر در این تیم با مشکل مواجه شده است. آنها برای جانشینی مهاجم برزیلی چند بازیکن را در نظر دارند که فعلا پروژه دست یابی به آنها غیر ممکن به نظر می رسد.کوتینیو بازیکن لیورپول یکی از آنها است.

این بازیکن با کیفیت که یکی از گزینه های پر کردن جای خالی نیمار است در چند روز اخیر اخبار زیادی در مورد پیوستنش به جمع آبی اناری ها شنیده شده است اما علی رغم میل این بازیکن به پیوستن به بارسا اما مدیران و سرمربی لیورپول مانع جدایی این بازیکن شده اند.

در همین حال استیون جرارد کاپیتان سابق لیورپول نسبت به جدایی کوتینیو به این بازیکن هشدار داد. او بر این باور است که فضای آنفیلد با جدایی این بازیکن برزیلی متشنج می شود. او گفته:«کوتینیو به راحتی آنفیلد را ترک نخواهد کرد. رئیس باشگاه و سرمربی تیم نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا این بازیکن را حفظ کنند. هیچ کسی در لیورپول دوست ندارد کوتینو از تیم جدا شود.کوتینیو در صورت جدایی آنفیلد را به هم خواهد ریخت و فضای تیم به کلی متشنج می شود. او اگر با رفتن به بارسلونا موافقت کند بحرانی به وجود خواهد آورد. لیورپول نیازی به پول ندارد و به همین خاطر هم کوتینیو را حفظ می کند. می دانم که هر بازیکنی دوست دارد که در بارسلونا بازی کند. پیش از این هم ماسکرانو و لوئیس سوارس چنین تصمیمی را گرفتند ، اما الان شرایط تغییر کرده است و فکر می کنم که کوتینیو می‌ماند.» دیروز سایت BBC اعلام کرد که لیورپول پیشنهاد 90 میلیون پوندی بارسلونا برای جذب کوتینیو را رد و اعلام کرده که به این ستاره خود نیاز دارد. با این شرایط توافق بارسلونا با این بازیکن دشوار تر از قبل هم شده است.

اما بازیکن دیگری که بارسلونا سخت بدنبال آوردنش به نیوکمپ است پائولو دیبالا ستاره خط حمله یوونتوس است.این بازیکن نیز ظاهرا خودش تمایل به آمدن در جمع ستارگان تیم اسپانیایی را دارد اما حضورش با موانعی روبرو شده است.

باشگاه یوونتوس پس از اینکه آینده این بازیکن را در خطر می دید دست به اقدام جالبی زد و شماره پیراهن الکس دل پیرو اسطوره بزرگ بانوی پیر را به این بازیکن برای فصل آینده داد.

الساندرو دل ‌پیرو البته بلافاصله پیامی را برای دیبالا فرستاد تا این بازیکن به ادامه حضورش در این تیم دلگرم شود.«یک عاشق واقعی یوونتوس برای دیبالا پیام می فرستد که از شماره پیراهنی که بر تن داری لذت ببر.»دیبالا هم خیلی سریع پاسخ دل پیرو را داد و برای او نوشت:« از الکس بزرگ تشکر می کنم. برای من افتخار بزرگی است که این شماره جذاب و تاریخی را بر تن می کنم.» با این شرایط به نظر می رسد بارسلونا در برزخ بزرگی قرار گرفته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی