کمک بزرگ اماراتی ها به رئال مادرید +عکس

کدخبر: ۱۸۳۸۷۶
خطوط هوایی امارات ۵ سال دیگر به همکاری تجاری خود با کهکشانی‌‌ها ادامه خواهد داد.
کمک بزرگ اماراتی ها به رئال مادرید +عکس

نشریه مارکا اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید قرارداد خود را با اسپانسر پیراهنش، خطوط هوایی امارات تا سال 2022 تمدید و به موجب این قرارداد سالانه 70 میلیون یورو از این شرکت اماراتی دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب کهکشانی‌ها از حیث کسب درآمد سالانه از اسپانسر پیراهن از دو رقیب اصلی خود، یعنی بارسلونا و منچستریونایتد سبقت گرفتند.

هواپیمایی امارات

بارسلونا به موجب قراردادی که با شرکت ژاپنی راکوتن بسته، سالانه 55 میلیون یورو می‌گیرد. این در حالی است که شیاطین سرخ هم از محل قراردادشان با شرکت خودروسازی شورولت آمریکا، سالانه 62 میلیون یورو دریافت می‌کنند.

خبر تمدید قرارداد با خطوط هوایی امارات هنوز به صورت رسمی توسط باشگاه رئال مادرید تأیید نشده اما به گزارش سایت پالکو 23 اسپانیا، این قرارداد به امضای طرفین رسیده است.

در همین حال نشریه مارکا از تلاش باشگاه رئال مادرید با عقد قراردادی جدید با دیگر اسپانسر بزرگش شرکت آدیداس خبر داده است. این نشریه از تلاش رئالی‌ها برای عقد قرارداد با شرکت آلمانی تولید کننده لوازم و پوشاک ورزشی خبر داد که این تیم را در رده نخست پردرآمدترین تیم‌ها از محل قرارداد با تأمین کننده پوشاک ورزشی‌شان قرار می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید