دمیدن بی اثر روح خسرو حیدری در کالبد شفر !

کدخبر: ۱۸۸۲۰۱
در چند سال اخیر یکی از بزرگترین تاکتیک های استقلال سانتر از جناحین بوده و خسرو حیدری ابزار مربیان مختلف برای نتیجه گیری از این کار بوده است به شکلی که سرمربی آلمانی استقلال هم دلخوش به این ترفند بوده است. اما اصرار به ارسال‌های خسرو دراین فصل نتوانسته کمکی به استقلال بکند.
دمیدن بی اثر  روح خسرو حیدری در کالبد شفر !

از دربی ۷۹ تا ۸۲، سه گل پیاپی استقلال در دربی تهران روی سانترهای خسرو حیدری بدست آمده بود. بازیکنی که با سانترهایش، گره حساس‌ترین بازی فصل را باز می‌کرد و دربی ۷۹ ، بعد از ۴ مساوی بدون گل پیاپی سرانجام سانتر او باعث شد گلی در دربی تهران زده شود. سانترهای خسرو، نقطه قوت استقلال بود اما به نظر می‌رسد دیگر برگ برنده قدیمی، کاربردی ندارد.

پرسپولیس در دربی تهران، خیلی زود به گل رسید و بیشتر دقایق مسابقه، از تک گلش دفاع می‌کرد. استقلالی‌ها هم برای زدن گل مساوی، دل به سانترهای خسرو حیدری بسته بودند. حضور محمد انصاری در سمت چپ، باعث شده بود خسرو مجبور باشد سانترهایش را تحت فشار انجام دهد و از ۱۰ سانتری که مقابل پرسپولیس فرستاد، ۸ سانتر توسط مدافعین پرسپولیس برگشت داده شد و فقط دو توپ به بازیکنان خودی رسید. دو سانتری که یکی از آن‌ها هم فقط به صورت اتفاقی، به چشمی برخورد کرد و به اوت رفت.

این بازی، بار اولی نیست که این فصل استقلال بعد از گل خوردن روی سانترهای خسرو حساب می‌کند و به نتیجه نمی‌رسد. در بازی هفته اول با صنعت نفت آبادان هم استقلال خیلی زود از حریفش گل خورد و سانترهای خسرو، راه حل آن‌ها برای زد گل مساوی بود. حیدری در آن بازی هم ۱۰ بار توپ را روی دروازه فرستاد که هیچکدام از سانترهایش به بازیکنان خودی نرسید.

به گزارش وبسایت نود، به نظر می‌رسد جادوی کاپیتان دوم استقلال هم مثل کاپیتان اول این تیم، تمام شده و آن‌ها برای روزهای گره خوردن بازی، باید دنبال راه حل جدیدی باشند. راهی که بعد از ده بار تلاش، بیشتر از ۲۰ درصد بتواند توپ را به مهاجمین برساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید