اولین واکنش رسمی حزب الله لبنان به بازگشت سعد حریری

کدخبر: ۱۹۱۶۳۶
ایسنا : فراکسیون پارلمانی حزب‌الله لبنان در اولین واکنش به بازگشت سعد حریری به کشور اعلام کرد، این اقدام و اظهارات مثبت وی نشان دهنده امکان بازگشت اوضاع به روال عادی است.
اولین واکنش رسمی حزب الله لبنان به بازگشت سعد حریری

به گزارش روزنامه مستقل رأی الیوم، فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان در بیانیه‌ای بعد از نشست هفتگی خود اعلام کرد: ما افتخار می‌کنیم به اینکه میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان روشی ممتاز در اداره بحران کنونی با همکاری و همبستگی نبیه بری، رئیس پارلمان به کار گرفت.

فراکسیون حزب الله در اولین واکنش رسمی بعد از بازگشت سعد حریری، نخست‌وزیر مستعفی لبنان به بیروت تأکید کرد: ما منتظر تغییرات استراتژیک بزرگ در منطقه بعد از نابودی داعش هستیم.

این فراکسیون اظهارات کورکورانه و تحریک آمیز برخی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس برای خدشه دار کردن چهره مقاومت را محکوم و تأکید کرد: هیچ کسی اجازه ندارد به حق ما در مقاومت انتقاد کند.

سعد حریری که پیشتر استعفای خود را از سمت نخست‌وزیری اعلام کرده بود روز چهارشنبه تأکید کرد که استعفایش را بنا به درخواست میشل عون به تأخیر می‌اندازد.

فراکسیون المستقبل وابسته به سعد حریری در پارلمان لبنان نیز اعلام کرد که به تأخیر انداختن استعفا از سوی حریری اقدامی حکیمانه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید