حضور 55 هزار نیروی پلیس در گردنه‌های برف گیر

کدخبر: ۱۹۳۵۳۴
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برای تامین امنیت راه ها و رانندگان 55 هزار نیروی پلیس در سطح گردنه‌ها برف گیر در طرح زمستانه مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه آغاز طرح ترافیکی زمستان 96 گفت: این مانور در بیش از 100 نقطه برف گیر کشور برگزار می‌شود و همکاران ما از نظر ترافیکی و امدادی به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی سرعت غیرمجاز را از مهمترین عواملی خواند که سال گذشته عامل بیشترین تصادفات بوده و تاکید کرد: 80 درصد تصادفات به علت سرعت غیرمجاز رخ داد.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه به رانندگان توصیه می‌کنم برای عبور از نقاط برف گیر به تجهیزات و زنجیر چرخ مجهز باشند،بیان کرد: گاهی اوقات کولاک به صورت محلی، منطقه ای را فرا می‌گیرد و تردد سخت می‌شود و از این رو پیش‌بینی تجهیزات ضروری است.

وی تصریح کرد: در این مانور همه دستگاه‌ها در حد مقدورات به صحنه آمده‌اند و پلیس هم در این ایام نیروهای بخش‌های دیگر را به کمک پلیس راهور آورده است.

سردار مهری با بیان اینکه 55 هزار نیروی پلیس در سطح گردنه‌ها مستقر می‌شوند،گفت: ما هر چه را در توان داشتیم بر اساس مقدورات برنامه‌ریزی کردیم و امیدواریم برنامه خوبی برای پیشگیری از سوانح داشته باشیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید