راهکار شفر بدون جپاروف

کدخبر: ۱۹۶۹۴۶
سرور جپاروف هافبک ازبکستانی استقلال دیروز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مدت یک ماه از حضور در میادین محروم شد. البته این دستور موقت است و او باید فردا (دوشنبه) در کمیته انضباطی حاضر شود و از خودش دفاع کند. او به دلیل حرکت خشن روی بازیکن استقلال خوزستان و رد شدن از روی کمر او با استوک، محروم شده است.
راهکار شفر بدون جپاروف

هنوز مشخص نیست حکم کمیته انضباطی تعدیل خواهد شد یا نه اما اگر قرار به محرومیت یک‌ماهه جپاروف باشد او 4 بازی آینده استقلال در برابر سایپا، پدیده، پارس جم و ذوب‌آهن را از دست خواهد داد و این برای وینفرد شفر خبری تلخ خواهد بود. غیبت جپاروف در بازی استقلال مقابل تراکتورسازی هم مشهود بود و آبی‌ها در نبود او مشکلات زیادی در طراحی حملات داشتند و نتوانستند فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کنند. باید دید در غیبت یک ماهه او در این مقطع حساس، شفر چه راهکاری می‌اندیشد و چه بازیکنی را جایگزین هافبک تاثیرگذار و خلاق تیمش خواهد کرد.

در صورت محرومیت جپاروف شفر چند گزینه برای پر کردن جای او خواهد داشت. محتمل ترین گزینه استفاده از فرشید اسماعیلی در پست جباروف و بازی دادن به فرشید باقری در ترکیب استقلال خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی