ربیع خواه، لوک خوش شانس پرسپولیس !

کدخبر: ۱۹۸۱۶۹
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس با دوری یکماهه از ترکیب این تیم مواجه خواهد شد.
ربیع خواه، لوک خوش شانس پرسپولیس !

کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس که روز دوشنبه در حین دایو از سکوی استخر دچار در رفتگی و مصدومیت از ناحیه کتف شده، با دوری یکماهه از ترکیب این تیم بعد از بررسی اولیه همراه شده است.

کامیابی نیا که دیروز و بعد از مرخصی از بیمارستان با استراحت مطلق مواجه شده و امروز برای سی تی اسکن و ام آرآی باید تحت بررسی قرار گیرد، اکنون با احتمال دوری یکماهه از ترکیب این تیم مواجه شده و باید دید در نهایت چه تصمیمی در خصوص او گرفته خواهد شد.

اما با خروج این بازیکن ترکیب سرخ ها با تغییراتی همراه خواهد بود. خوش شانسی برانکو این است که احمدنورالهی در زمانی مجوز بازی گرفته که کامیابی نیا به این مصدومیت گرفتار شده و بشاررسن نیز که تیم ملی المپیک عراق را همراهی می کند شاید در چند بازی آینده نیز غایب تیم پرسپولیس باشد. در این شرایط نورالهی نعمتی بزرگ برای برانکو و تیمش محسوب می شود.

اما یک بازیکن دیگر پرسپولیس نیز از مصدومیت کامیابی نیا کمال استفاده را خواهد برد.محسن ربیع خواه که بازیکن همیشه فیکس این تیم است در بازی مقابل گسترش فولاد محروم است. این احتمال وجود داشت که برانکو دراین بازی سیستم تیمش را به ناچار تغییر دهد و در صورت تنیجه گیری ممکن بود دیگر در بازی های آینده با دو هافبک دفاعی یعنی کامیابی نیا و ربیع خواه بازی نکند. در این صورت جایگاه ربیع خواه در ترکیب اصلی بشدت با خطر مواجه می شد اما با مصدومیت کامیابی نیا خوش شانسی محض به ربیع خواه چشمک زده و این بازیکن از نیمکت نشینی فرار خواهد کرد.با این شرایط ربیع خواه را باید خوش شانس ترین بازیکن پرسپولیس نامید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید