توضیح آستان مقدس حضرت معصومه (س) در مورد هزینه ساخت قرآن کشتی مطلا

کدخبر: ۱۹۸۴۶۷
فارس: روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره نمایش قرآن کشتی مطلا در موزه این آستان مقدس ارائه داد.
توضیح آستان مقدس حضرت معصومه (س) در مورد هزینه ساخت قرآن کشتی مطلا

در بیانیه روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) آمده است: بنا به درخواست تعدادی از دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام و برای اطلاع‌رسانی صحیح در مورد اثر هنری قرآنی که موزه آستانه مقدس به منظور بازدید کوتاه مدت از آن در نظر گرفته شده بود، توضیحاتی ارائه می‌گردد.

در این بیانیه تصریح شده است: با توجه به اینکه آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها همواره در تاریخ خود ملجأ و پناه عاشقان اهل‌بیت علیهم‌السلام بوده است این اثر هنری در تاریخ 27 دی‌ماه جاری در موزه آستانه با حضور جمعی از مردم، خدام و مسؤولان آستانه مقدس، معاون استانداری قم و اصحاب رسانه، بازدید شد.

در این بیانیه آمده است: این اثر، بدون هرگونه حمایت مادی از سوی آستانه مقدس، توسط هنرمند ارجمند جناب آقای موسویان، و صرفا برای ابراز ارادت ایشان به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، با طراحی و هزینه شخصی تولید شده که به درخواست سازنده آن و هماهنگی به‌عمل‌آمده از سوی استانداری قم برای بازدید عموم مردم برای مدتی کوتاه به موزه آستانه مقدس منتقل شده بود و طبق نیت شخصی مالک، این اثر به حرم امام حسین علیه‌السلام اهدا می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید