اعتقاد عجیب به خرافات در میان فوتبالیست های انگلیسی

کدخبر: ۲۲۴۷۱۶
اقتصاد نیوز: انگلیس در مقابل کرواسی پیراهن سفیدرنگ خود را به تن خواهد کرد.
اعتقاد عجیب به خرافات در میان فوتبالیست های انگلیسی

به گزارش اقتصاد نیوز، تیم های انگلیس و کرواسی در حالی در نیمه نهایی به مصاف هم می روند که طبق جدول مشخص شده، کرواسی میزبان تشریفاتی این مسابقه است، اما آن ها پیراهن دوم خود را به تن خواهند کرد. این تصمیم به این علت گرفته شده که پیراهن سفید شطرنجی آن ها با هر دو پیراهن انگلیس تداخل دارد، بنابراین آن ها پیراهن مشکی را به تن می کنند و انگلیس برخلاف میل خود، پیراهن سفید به تن می کند، با شورت و ساق ورزشی سفیدرنگ. یعنی لباس تمام سفید.

اما انگلیسی های خرافاتی خیلی از این موضوع خوشحال نیستند، انگلیس با پیراهن قرمز خود به موفقیت های مهم خود دست یافته و بردهای خاطره انگیزی هم کسب کرده است. ضمن این که هشت سال است آن ها با پیراهن قرمز خود نباخته اند. آخرین بار انگلیس در یک هشتم نهایی جام ۲۰۱۰ مقابل آلمان با پیراهن قرمز شکست خورد.

ضمن این که سال ۱۹۶۶ هم انگلیسی ها با پیراهن قرمز قهرمان جهان شدند. در این جام نیز، انگلیس در بازی گروهی مقابل تونس قرمز به تن کرد که پیروز شد، در دو بازی حذفی هم مقابل کلمبیا و سوئد با لباس های قرمز خود پیروز شد. برد مقابل کلمبیا، اولین پیروزی انگلیس در ضربات پنالتی بود و با پیروزی مقابل سوئد، سه شیرها بعد از ۲۸ سال راهی نیمه نهایی شدند.

آخرین باری که انگلیس با لباس تمام سفید به میدان رفته و پیروز شده، بازی با لیتوانی در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بود. ضمن اینکه در جام قبلی هم انگلیس در دو بازی مقابل ایتالیا و اروگوئه که شکست خورد، با لباس تمام سفید در زمین حاضر شده بود. سال ۲۰۱۲ هم انگلیس با لباس تمام سفید در مقابل ایتالیا در یک چهارم نهایی یورو شکست خورد و حذف شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید