چالش عجیب معلم نابینای فرانسوی

کدخبر: ۲۲۶۹۳۷
اقتصاد نیوز: معلم نابینای فرانسوی به نام "آلبار تسیر" اخیرا وارد چالشی بزرگ و باورنکردنی شد که شاید برای شما یک موضوع غیر قابل باور باشد ولی در حقیقت کاملا صحت دارد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از نمناک؛ آقای آلبار تسیر معلم کودکان نابینا است و قبل از اینکه بینایی خود را به صورت کامل از دست دهد ، برای خود چالشی سخت و عجیبی تعیین نمود. چالش وی پیاده روی صحرای 140 کیلومتری "سالار د اویونی" بود.تسیر پس از مدتی که بینایی خود را کاملا از دست داد،این چالش خود را عملی کرد و از تاریخ 17 ژوئیه تا 23 ژوئیه به این بیابان رفت و حماسه پیاده روی عظیمی را تنها با یک GPS سخنگو یا صوتی پیمود.

هدف وی از انجام این چالش جالب و خطرناک این بود که به افرادی که دچار معلولیتی هستند ، تمام راه های پیشرفت برای آنها بسته نشده است و آنها در هر حال و صورتی می توانند به هدفی که از پیش تعیین کرده اند،برسند.اما لازم به ذکر است که یک تیم اورژانس در نزدیکی آقای تسیر بودند و وظیفه مراقبت از تسیر را داشتند.

وی برای عملی کردن چالش خود از روستای "للیکا" حرکتش را آغاز نمود و مقصدش را روستای "کولچانی" در نظر گرفت که فاصله این دو روستا که در اطراف صحرای "سالار د اویونی" قرار داشتند ، کیلومتر بود.

همچنین ، تسیر در این مسیر تنها از GPS صوتی خود استفاده کرد و تیم اورژانسی که وظیفه مراقبت از وی را داشتند،در مسافت های طولانی و دور از تسیر قرار داشتند.

در نهایت پس از گذشت 7 روز معلم نابینایی که اخیرا بینایی خود را از دست داده بود ، تواسنت چالش خود را عملی کند و به نحوی توانست قوت قلبی به افراد معلول و نابینا در سطح جهان بدهد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید