کار سخت دروازه بان استقلال برای بازگشت

کدخبر: ۲۲۸۷۱۳
اقتصاد نیوز: کلین شیت رحمتی در اولین بازی فصل، کار حسینی برای بازگشت به ترکیب استقلال را سخت می‌کند.
کار سخت دروازه بان استقلال برای بازگشت

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، مهدی رحمتی که اواخر فصل پیش شماره یک استقلال را از حسینی پس گرفته بود، فصل جدید را هم به عنوان دروازه‌بان اصلی استقلال آغاز کرده است. حسینی فصل پیش دروازه‌بان یک استقلال شد و رکورد کلین شیت پیاپی در تاریخ فوتبال ایران را شکست اما نتوانست این جایگاه را نگه دارد. پس از پایان رکورد حسینی، رحمتی در دو بازی که درون دروازه استقلال ایستاد، دو کلین شیت ثبت کرد و در لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل الهلال دروازه‌اش را بسته نگه داشت. رقابت این دو نفر نزدیک‌تر شد و شفر به صورت چرخشی به دو دروازه‌بانش بازی می‌داد اما یک اشتباه، اوضاع را به ضرر حسینی برگرداند.

بازی با فولاد و یک هفته پیش از دربی، حسینی بخاطر یک ناهماهنگی با بازیکن خودی از داور کارت زرد گرفت و دربی را از دست داد. رحمتی به جای او، دروازه‌بان اصلی استقلال شد و با بسته نگه داشتن دروازه‌اش، به برد استقلال کمک کرد. رحمتی در بازی بعدی هم دروازه‌بان استقلال ماند و توانست تا پایان فصل، بیشتر از حسینی درون دروازه استقلال قرار بگیرد. رحمتی دروازه‌بان استقلال در فینال جام حذفی، هفته آخر لیگ و دو بازی آخر لیگ قهرمانان آسیا بود و آمار موفقی هم داشت. بر خلاف حسینی، که فصل را با ۲  کلین شیت در ۱۰ مسابقه آخر تمام کرد.

با این حال، در ماه‌های اخیر به نظر می‌رسید این فصل قرار است حسین حسینی دروازه‌بان اول استقلال باشد. اتفاقی که مصدومیت بی موقع او، تغییرش داد و مهدی رحمتی مقابل پیکان درون دروازه ایستاد. مثل دربی، رحمتی کلین شیت کرد و استقلال با رهبری او در دفاع نمایش مطمئنی داشت. موفقیتی که احتمالا، به ضرر حسینی تمام می‌شود. مصدومیت حسینی، زیاد طولانی نیست اما شاید پس از بازگشت، او دیگر دروازه‌بان اصلی استقلال نباشد. پسر بدشانسی که رقیبش، از هر فرصتی بهترین استفاده را می‌برد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی