مرز مهران روزانه پذیرای بازگشت 200 هزار زائر است

کدخبر: ۲۴۷۴۲۳
اقتصادنیوز : فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به آغاز بازگشت جمعی زائران از آمادگی مرز مهران برای پذیرش روزانه ۲۰۰ هزار زائر خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب ،سردار محسن فتحی زاده عصر شنبه در جلسه قرارگاه اربعین در مهران اظهار داشت: رفت زائران 2 هفته طول کشید ولی برگشت زائران قطعا طی چند روز خواهد بود بنابر این آمادگی همه دستگاه های اجرایی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: باید برای حجم زیاد جمعیت آمادگی داشته باشیم، ممکن است در برگشت در طول یک روز شاهد جمعیت بالای ۲۰۰هزار نفر هم باشیم.

فتحی زاده اظهار داشت: امنیت در مرزها از جمله مهران پایدار است ولی باید امنیت در نوار مرزی بیشتر شود.

وی افزود: لایه های امنیتی در برگشت زوار جمع می شود تا برگشت روان شود.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا افزود: تیم های راهنمایی زوار آماده شده اند ، همچنین دست فروشان باید ساماندهی شوند.

وی با اشاره به اینکه احتمال بارندگی در روز دوشنبه وجود دارد و باید به بخش ترافیکی توجه شود، گفت: پل زائر باید در ایام برگشت روان سازی شود تا ترافیک ایجاد نشود.

رئیس پلیس راهور ناجا نیز از آغاز بازگشت جمعی زائران اربعین به مرزهای کشور به ویژه مهران خبر داد و گفت: تردد وسایط نقلیه به مرز مهران نسبت به سال گذشته حدود 11 درصد افزایش داشته است.

سردار تقی مهری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راهور به طور کامل آمادگی بازگشت زائران اربعین را دارد و در این راستا تمهیدات لازم در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی از زائران خواست که در زمان خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند و حتما در موکب های مسیر استراحت کرده و در زمان توقف، خودرو را در محل مناسب پارک کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید