کار سخت استقلال برای گلزنی

کدخبر: ۲۵۸۳۷۶
اقتصاد نیوز:بازیکنان استقلال در این فصل حتی یکی از ضربات ایستگاهی‌شان هم راهی به دروازه حریف پیدا نکرده است.
کار سخت استقلال برای گلزنی

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، «حریفان استقلال در فصل آینده برای بازی مقابل این تیم باید یک اصل مهم را درنظر داشته باشند، به این تیم ضربه ایستگاهی ندهید.»

جمله بالا پیش بینی‌ای بود از وضعیت استقلال در شروع فصل جدید. تیمی که قرار بود با جپاروف، علی کریمی، مرتضی آقاخان و امید ابراهیمی حسابی از روی ضربات ایستگاهی ترسناک باشد. آقاخان راست‌پا، جپاروف چپ پا، امید ابراهیمی متخصص ضربات از راه دور به همراه علی کریمی حسابی جنس استقلالی‌ها را جور می‌کرد. در نهایت اما این مربع خوفناک شکل نگرفت. جپاروف و امید ابراهیمی از استقلال جدا شدند، آقاخان رنگ ترکیب اصلی را ندید و علی کریمی حتی یک بار هم از روی ضربات ایستگاهی دروازه حریفان را تهدید نکرد. بدین ترتیب تیمی که قرار بود خطرناک‌ترین تیم ضربات ایستگاهی باشد به یک تیم بی‌خطر تبدیل شد.

استقلال در این فصل هیچ کدام از گل‌هایش را از روی ضربات ایستگاهی چه مستقیم و چه مستقیم نزده است. آنها فقط یک گل از روی ضربه پنالتی و 2 گل از روی ریباند داشته‌اند و این سه گل‌، گل‌های آنها خارج از جریان بازی است. مساله‌ای که شاید یکی از دلایل بحران‌های گل‌زنی استقلال در این فصل را به خوبی نشان بدهد.

در فصل‌های گذشته هر زمان که بحران استقلال در گل‌زنی جدی می‌شد بازیکنی مانند امید ابراهیمی حضور داشت که با کاشته‌هایش مهر پایانی بر بحران می‌زد و می‌توانست گره کار استقلال را باز کند. حضور جپاروف در فصل گذشته این امتیاز آبی‌های پایتخت را دوبرابر کرده بود. در این فصل اما نبودن سه بازیکن کاشته‌زن و علی کریمی که نتوانست از این مهارتش به سود استقلالی‌ها استفاده کند عدد صفر را مقابل نام این تیم قرار داد. معلوم نیست شفر برای نیم‌فصل دوم راه‌حلی برای این مشکل پیدا خواهد کرد تا تیمش بتواند با استفاده از راه‌های میانبر گل‌های بیشتری به ثمر برساند و آمار بهتری داشته باشد یا نه. به هر حال، برای بردن در بیشتر مسابقات و جنگیدن برای قهرمانی، آن‌ها باید راه میانبر را هم برای روزهای سخت یاد بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی