تزیین قاب گوشی دخترانه با لاک و اکلیل + تصاویر

کدخبر: ۲۶۵۰۴۱
اقتصادنیوز: برای تزیین قاب گوشی ایده ها و روش های مختلفی وجود دارد که در این مطلب ساده ترین روش های تزیین گوشی با لاک و اکلیل را مشاهده می کنید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ قاب گوشی را میتوان با لاک, نگین, مروارید, پارچه, اکلیل, چسب های رنگی, ماژیک, و انواع وسایل تزیینی دیگر تزیین کرد کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید قاب گوشی ساده تان را به زیباترین قاب گوشی تبدیل کنید. این مطلب مخصوص دخترخانم ها است زیرا این مدل های تزیین قاب گوشی دخترانه هستند, اگر قاب گوشی تان ساده است همین الان دست به کار شوید و با لاک ها و اکلیل های رنگی به سادگی قاب گوشی تان را تزیین کنید.

این مدل های تزیین قاب گوشی بسیار ساده هستند و میتوانید در کمترین زمان آن ها را انجام دهید. با چند رنگ لاک و یا اکلیل میتوانید بدون هزینه قاب گوشی تان را از سادگی خارج کنید و تنوع دهید زیرا همه دختر خانم ها لاک دارند و اکلیل هم در هر خانه ای پیدا میشود.

v4R9t3U76lkE

تزیین قاب گوشی با لاک

قاب انواع گوشی ها را با این ایده های جالب میتوان تزیین کرد, قاب گوشی ساده به درد دختر خانم ها نمیخورد پس قاب گوشی تان را به هر مدلی که دوست دارید تزیین کنید و از این همه خلاقیت لذت ببرید.

a1nxfJ9bhy09

تزیین قاب گوشی با اکلیل

UbAh5JkxLh9J

تزیین قاب موبایل دخترانه

pHL51YBfLfGv

قاب گوشی دخترانه اکلیلی

0y01nE7oKNp1

تزیین قاب گوشی با لاک های رنگی

iqgLRx3X0DfV

مدل های تزیین قاب گوشی

5lKdzM4L3tgh

ایده های تزیین قاب  گوشی آیفون

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید