قیمت اتاق‌های لاکچری هتل‌های ایران

کدخبر: ۲۸۹۱۵۲
اقتصاد نیوز:هتل ها و کیفیت آن ها، همیشه دغدغه اصلی هر سفر بوده اند. از طرفی، هتل هایی هم هستند که علاوه بر امکانات مناسب، اتاق های لاکچری و سوئیت های مجللی برای اقامت رویایی تر شما ارائه می دهند.
قیمت اتاق‌های لاکچری هتل‌های ایران
به گزارش اقتصاد نیوز،اگر دنبال تجربه سفری متفاوت و باکیفت هستید، در این لیست، با برترین و لوکس ترین هتل های ایران  به همراه اتاق ها و سوئیت های مجللشان آشنا شوید. درضمن از لیست قیمت آن ها هم باخبر شوید.

 

1- هتل اسپیناس پالاس

 

هتل اسپیناس پالاس، هتل لوکس شمال تهران می باشد. این هتل، در منطقه ای خوش آب و هوا و در ارتفاعات سعادت آباد تهران قرار دارد. از ویژگی های ممتاز این هتل با شکوه، ارائه اتاق ها و سوئیت های لوکس و با کیفیت است. برخی از اتاق های لاکچری و سوپر لوکس این هتل عبارت اند از:

سوئیت اسکای، این سوئیت در طبقه ای مستقل و در بالاترین نقطه هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این اتاق لاکچری، دکوراسیون فوق پیشرفته، چشم انداز بی نظیر، پیش خدمت شخصی، جکوزی بزرگ، تجهیزات ورزشی و ... می باشد. این اتاق لاکچری، به معنای واقعی، تمام نیاز های و خواسته های شما از یک سوئیت مجلل را برآورده می کند.

1037054_160

از دیگر سوئیت ها و اتاق های جذاب هتل لوکس اسپیناس پالاس می توان به سوئیت ها لاکچری پرزیدنت و پرزیدنت لوکس، سوئیت های رویال و رویال خانوادگی اشاره کرد. از ویژگی های برجسته این سوئیت ها، تجمل و زرق و برق به معنای واقعی است. اتاق های بزرگ و باشکوه، جکوزی های مجلل، طراحی داخلی لوکس و چشم انداز شگفت انگیز است.

 

2- هتل های شهر فرودگاهی اما ( هتل ایبیس و نووتل )

 

هتل های شهر فرودگاهی امام شامل دو هتل ایبیس و نووتل می باشد. این دو هتل که در موقعیت ویژه فرودگاه امام خمینی قرار دارند، میزبان بسیاری از میهمانان داخلی و خارجی با امکانات مدرن و در حد جهانی است. این هتل های لاکچری با جایگاه ویژه خود، زیر نظر مجموعه هتل های بین المللی اکور فرانسه می باشد. هتل لوکس ایبیس و هتل نووتل، تمام امکانات مورد نیاز و لاکچری قبل و بعد از پرواز را برای رزرو هتل  شما به ارمغان می آورد.

 

از جمله اتاق های لاکچری و ویژه این هتل ها، می توان به اتاق های استاندارد دبل اشاره کرد. علاوه بر امکانات ویژه و لوکس اتاق های این دو هتل، امکان رزرو ساعتی اتاق و سوئیت نیز وجود دارد.

 

3- هتل بزرگ شیراز

 

هتل بزرگ شیراز از لوکس ترین هتل های این شهر است. این هتل، در ارتفاعی زیبا و در ابتدای شهر شیراز قرار دارد. موقعیت ویژه و دسترسی مناسب این هتل در کنار نمای دیدنی اتاق های لاکچری آن از شهر شیراز، تجربه فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.

در کنار ویژگی های برجسته این هتل لوکس و جذاب، امکانات فوق پیشرفته و لاکچری اتاق های هتل بزرگ شیراز نیز جالب توجه است. از اتاق های لوکس این هتل، می توان به اتاق های تویین و کانکت اشاره کرد. آنچه از یک اقامت لاکچری انتظار دارید، در اتاق های هتل لوکس بزرگ شیراز خواهید یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید