کدام دسته از فرهنگیان می‌توانند مسکن‌دار شوند؟

کدخبر: ۳۶۸۸۵۶
اقتصادنیوز : وزیر آموزش و پرورش بیان کرد برای فرهنگیانی که در طرح مسکن ثبت‌نام کردند، اولویت را به زنان بی سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی و افراد بالای ۲۰ سال سابقه قرار دادیم، این طرح در ۱۸ استان و ۶۶ شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پانا ،محسن حاجی میرزایی در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در اجرای دستور رئیس جمهور برای فرهنگیان و توسعه خدمات رفاهی کار مشترکی با این وزارت آغاز و فراخوانی به تمام فرهنگیان بی خانه داده شد.

وی ادامه داد: ۳۱۰ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند که از این تعداد ثبت‌نام ۷۵ هزار نفر تایید شد و از این تعداد عملیات ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی امروز آغاز می‌شود و به تعبیری خشت گذاری انجام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برای این فرهنگیان اولویت را به زنان بی سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی و افراد بالای ۲۰ سال سابقه قرار دادیم. این طرح در ۱۸ استان و ۶۶ شهرستان اجرا می‌شود و پیمانکارشان تعیین شده است.

وی ادامه داد: فاز اول عملیات خشت گذاری ۱۳هزار واحد مسکونی فرهنگیان در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و امروز نیز عملیات خشت گذاری ۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود.

حاجی میرزایی بیان کرد: فرهنگیانی که می‌خواهند از این طرح استفاده کنند نیازمند اورده اولیه هستند که با همکاری بانک ملی ۴ هزار میلیارد تومان با سود ۱۲ درصد درنظر گرفته شده که به عنوان اورده اولیه در اختیار باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید